لزوم نگرش اقتصادی در اجرای پروژه‌های مهندسی ترافیک

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با تاکید بر اهمیت نگرش اقتصادی گفت: رویکرد اقتصادی از مولفه‌های مهم و نقش‌آفرین در موضوع حمل‌ونقل و ترافیک است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _چهارشنبه ششم دی_ در جلسه رفع موانع و مشکلات پروژه‌های ترافیکی شهرداری منطقه ۴ شهرداری اظهار کرد: برنامه‌ریزی و تعیین اهداف جامع، مطالعه و بررسی روش‌های حل مسئله و انتخاب شیوه اجرایی مناسب، اقتصادی و کارآمد می‌تواند در به ثمر رساندن اهداف توسعه‌ای مناطق کارآمد مؤثر باشد.

وی وجود شبکه بزرگراهی شامل حلقه، دوم، سوم، همچنین مراکز مهم اداری و خدماتی در سطح منطقه ۴ را از مهم‌ترین ویژگی‌های این منطقه برشمرد و افزود: اجرای اقدامات ترافیکی اثربخش و توسعه سامانه‌های نظارتی و ثبت تخلف و بالا بردن خدمات حمل‌ونقل عمومی از مهم‌ترین سیاست‌های اولویت‌دار حوزه ترافیک در این منطقه است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان توجه ویژه مناطق به صدور پروانه ساخت برای بناهای تجاری را ضروری دانست و گفت: آثار مخرب و ضرر و زیان احداث یک پروژه تجاری در مکان نامناسب از لحاظ ترافیکی بسیار بیشتر از عوائد و منافع مالی آن برای شهر است.

حق‌شناس ساماندهی خیابان بازارچه، اجرای نیوجرسی بزرگراه صیاد شیرازی، همچنین ایمن‌سازی زیرگذر شهید آقاخانی را از پروژه‌های مهم منطقه ۴ برای سال آینده اعلام کرد و ادامه داد: به‌کارگیری سیاست‌های همسو و فراگیر برای دستیابی به مدیریت کارا بین اجزای مختلف مدیریت در سطح کلان‌شهرها می‌تواند امکان زندگی با استانداردهای بالای کیفیتی را برای شهروندان فراهم کند.

وی با تاکید بر اهمیت نگرش اقتصادی تصریح کرد: رویکرد اقتصادی از مؤلفه‌های مهم و نقش‌آفرین در موضوع حمل‌ونقل و ترافیک است.

کد خبر 715112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.