بیش از ۴۰ پروژه سرمایه‌گذاری در اصفهان اعلام فراخوان شده است

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون فراخوان بیش از ۴۰ پروژه این سازمان اعلام شده است و تعداد دیگری نیز تا پایان سال جاری از لحاظ آزادسازی یا تکمیل مدارک و مستندات مورد نیاز آماده و نسبت به فراخوان آن‌ها اقدام می‌شود.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در ابعاد ساختمانی و غیرساختمانی فعالیت داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه لازم بود ابتدا نسبت به شناسایی این پروژه‌ها بنا به نیاز شهر اقدام شود، مهندسی خواسته انجام دادیم و بررسی‌ها را بنا بر نیازهای حوزه‌های عمرانی و غیرعمرانی، شناسایی کردیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه نشاط اجتماعی، کاهش آلایندگی‌ها، ساخت پارک‌ها، اتوبوس‌های برقی و قسمتی از مراکز فروشگاهی، حدود ۱۴۰ پروژه را شناسایی و تقسیم‌بندی کردیم، به‌صورتی که در هر فصل تعدادی از این پروژه‌ها باید آماده و فراخوان شود.

حیدری بیان کرد: تاکنون بیش از ۴۰ پروژه این سازمان اعلام فراخوان شده است و تعداد دیگری نیز تا پایان سال جاری از لحاظ آزادسازی یا تکمیل مدارک و مستندات مورد نیاز آماده و نسبت به فراخوان آن‌ها اقدام می‌شود.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک شهروندان و سرمایه‌گذاران این پروژه‌ها را به‌صورت مشارکتی آغاز می‌کنیم.

کد خبر 715091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.