گره‌گشایی از هزینه‌های سرسام‌آور درمان به دست دانش‌بنیان‌ها

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی در تقابل با هزینه‌های سرسام آور بستری در بیمارستان، تکیه بر توان داخلی زده و با تولید ملزومات پزشکی پیشرفته شرایط درمان بیمار در خانه را با کاهش ۴۰ درصدی هزینه‌های درمان فراهم آورده است.

سید احمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شرکت دانش‌بنیان ما در سال ۱۳۸۰ با هدف تولید تجهیزات پزشکی فعالیت‌های خود را آغاز کرد پس از آن فعالیت‌های شرکت با ساخت دستگاه‌هایی مانند ساکشن‌های پزشکی انواع دستگاه‌های وکیوم‌تراپی (FAPSCO)، انواع دستگاه میکرودرم ابریژن دیجیتال (MICRODERM DH) و دستگاه میکرونیدلینگ (FAPSMED N) ادامه پیدا کرد و در نهایت شرکت در سال ۱۳۹۲ به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان وارد پارک علم و فناوری شیخ‌بهایی شد.

وی افزود: کاربرد دستگاه وکیوم‌تراپی درمان زخم‌ها با کمک تکنولوژی است. این دستگاه فشار منفی ثابت و کنترل شده از صفر تا ۲۰۰ میلی‌متر جیوه را ایجاد می‌کند و با استفاده از فوم و ایجاد یک محیط خلأ، با کمک پانسمان فیلم شفاف چسبنده و لوله تخلیه با سیستم میکروپروسسور، فشار منفی به‌سطح زخم منتقل می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تاکید کرد: وسعت استفاده از دستگاه وکیوم‌تراپی زخم در درمان زخم‌های مختلف به اندازه‌ای گسترده است که اثرات معجزه‌آسایی در درمان زخم‌های درجه دو، سه و چهار مانند زخم‌های مزمن غیرقابل درمان، زخم‌های دیابتی و زخم بستر دارد. محصولات شرکت ما با فراهم کردن شرایط درمان بیمار در خانه علاوه بر کاهش تقریباً ۴۰ درصد هزینه درمان نسبت به بستری شدن در بیمارستان، اثرات روان‌شناختی مثبت زیادی برای او به‌همراه دارد و از این‌رو منحصربه‌فرد است.

حسینی تصریح کرد: جوان‌سازی و ترمیم پوست با دستگاه میکروپیگمنتیشن و میکرونیدلینگ فاپسکوی ساخته شده مطابق استانداردهای جهانی از دیگر فعالیت‌های بارز شرکت ما است. از ویژگی‌های این دو دستگاه می‌توان به جوان‌سازی و شادابی پوست، کوچک کردن منافذ پوستی، بهبود آکنه و اسکارهای خفیف (جوش‌های سرسیاه و سفید) و در نهایت روشن کردن پوست‌های کدر و مات و از بین بردن لکه‌های خفیف حاصل از بارداری و افزایش سن اشاره کرد.

وی در پایان گفت: بهره‌مندی از تکنولوژیIOT (اینترنت اشیا) از امتیازات بارز محصولات شرکت ما است، همچنین همه محصولات تولیدی، توسط تیم آرندی شرکت طراحی، تولید نمونه و در نهایت ساخته می‌شود و دارای استانداردهای لازم جهت تولید و عرضه محصول به بازارهای بین‌المللی است.

کد خبر 715067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.