گل​‌گهر - سپاهان / روز سخت صدرنشین در غیاب ستاره​‌ها

تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار پس از بازگشت چهار امتیاز کسر شده میهمان گل​‌گهر سیرجان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال، فردا _پنجشنبه هفتم دی_ از ساعت ۱۵ تیم‌های گل‌گهر سیرجان و سپاهان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند.

معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های گل‌گهر و سپاهان

زمان: پنجشنبه، هفتم دی، ساعت ۱۵

ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان

آخرین رویارویی: سپاهان ۴ - گل‌گهر یک

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش

روز سخت صدرنشین در غیاب ستاره‌ها

در یکی از دیدارهای معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان میزبان یکی از تیم‌های پرمهره لیگ یعنی گل‌گهر سیرجان خواهد بود. سپاهان که پس از کسب پنج پیروزی متوالی در لیگ برتر ناگهان هفته گذشته برابر آلومینیوم متحمل یک شکست غافلگیرکننده خانگی شد، در حالی به مصاف گل‌گهر می‌رود که روز گذشته با اعلام حکم کمیته استیناف چهار امتیاز کسر شده‌اش بازگشت تا به صدر جدول صعود کند.

صدرنشین جدید لیگ برتر برای دیدار با گل‌گهر یک چالش جدی دارد و آن غایبان زیاد این تیم است. برایان دابو، رضا اسدی و محمد کریمی به دلیل اخراج در بازی قبلی محروم هستند و رامین رضائیان نیز به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند تا جمع ستاره‌های غایب سپاهان برابر گل‌گهر به عدد چهار برسد.

با چنین شرایطی سپاهان مجبور خواهد بود از ستاره‌های جوان خود مثل آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد در ترکیب اصلی استفاده کند. دو بازیکنی که در بازی قبلی از بازیکنان ضعیف سپاهان بودند و مشخص است که در حال حاضر در فرم مطلوبی قرار ندارند. در هر صورت مورایس با بازیکنانی که در دسترس دارد باید تیمش را آماده یکی از بازی‌های سخت خارج از خانه کند، او خوب می‌داند در صورتی که برابر گل‌گهر امتیاز از دست دهد اختلافش با پرسپولیس که به‌طور قطع رقیب اصلی‌اش در مسیر قهرمانی است، کمتر خواهد شد زیرا تیم یحیی گل‌محمدی بعید است در خانه برابر نساجی بحران‌زده امتیاز از دست دهد.

گل​گهر-سپاهان/ روز سخت صدرنشین در غیاب ستاره​‌ها

گل‌گهر به دنبال توقف دومین مدعی

گل‌گهر سیرجان با مربیگری ماریوس اوزونیدوس، سرمربی یونانی خود در این فصل نتایج جالبی نگرفته است. این تیم از ۱۳ بازی فصل تاکنون هفت تساوی داشته است و با چهار برد و دو شکست در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است. با این وجود گل‌گهر از لحاظ مهره و شخصیت تیمی که در چند فصل اخیر پیدا کرده است، تیمی خطرناک به‌خصوص در خانه به‌شمار می‌رود و بردن این تیم آن هم در سیرجان کار سختی است.

تیم سیرجانی هفته گذشته در حالی برابر استقلال تهران به تساوی یک بر یک رسید که با گل دقیقه ۲۰ مسیح زاهدی پیش افتاده بود، اما یک پنالتی بحث برانگیز موجب شد برد از دسترس گل‌گهر خارج شود و در نهایت بازی با همین دو گل به پایان برسد. حالا اما گل‌گهر به دنبال تکمیل عملیات نیمه‌کاره خود برابر سپاهان خواهد بود، آن هم سپاهانی که چهار مهره اصلی‌اش را در این بازی در اختیار ندارد و زمان خوبی برابر شکست این تیم مهیا شده است.

سپاهان و دیدار با اسطوره قدیمی

دیدار با گل‌گهر برای سپاهانی‌ها یک دیدار ویژه است که دلیل آن حضور هادی عقیلی، اسطوره باشگاه سپاهان روی نیمکت گل‌گهر است. هادی عقیلی که در این فصل دستیاری ماریوس اوزونیدوس را بر عهده دارد، در حال کسب تجربه در عرصه مربیگری است و چه بسا سال‌های آینده به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری بنشیند.

پیش از این و در ابتدای فصل تلاش زیادی شد که هادی عقیلی به عنوان دستیار ژوزه مورایس در سپاهان مشغول به کار شود، اما مخالفت این مربی با آوردن دستیار ایرانی مانع بازگشت عقیلی به سپاهان شد تا شاید در سال‌های آینده این اتفاق رخ دهد. بدون شک برخورد عقیلی و مورایس نیز از نکات جالب بازی فردا خواهد بود.

ترکیب احتمالی:

گل‌گهر: محمدرضا اخباری، سامان فلاح، مسیح زاهدی، ابوالفضل رزاق‌پور، بهنام برزای، حمید بوحمدان، احمدرضا زنده‌روح، علیرضا علیزاده، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده و سعید سحرخیزان

سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو

کد خبر 715059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.