فروش هدایای کریسمس برای تامین مخارج در فرانسه

فروش مجدد هدایای کریسمس در فرانسه به‌منظور پرداخت قبوض و پس‌انداز کردن یک روند روبه‌رشد در آستانه سال نوی میلادی است که تقریباً توسط یک از هر چهار فرانسوی انجام می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، فرانسوی‌ها در سال جاری تعدادی از هدایای کریسمس خود را در سایت تجارت الکترونیک eBay به فروش گذاشته‌اند و تبلیغات و آگهی‌های فروش مجدد این اقلام اهدایی شاهد افزایش چشمگیری بوده است. این آگهی‌ها فروش بالایی داشته است، تا آنجا که گزارش‌ها نشان می‌دهد از صبح روز دوشنبه در هر دقیقه سه تا چهار قلم از این هدایا به فروش می‌رسد و حدود ۳۰۰ هزار اعلان جدید از اقلام دست دوم تا پایان هر روز منتشر می‌شود.

فروش هدایای کریسمس برای پرداخت قبوض

افزایش آمار فروش مجدد هدایای کریسمس

۲۰۲۳ سال پر چالشی است و شواهد از تغییر عادات مصرف فرانسوی‌ها به دلیل بحران هزینه‌های زندگی ارائه می‌دهد. بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده، انتظار می‌رود در سال جاری تعداد بی‌سابقه‌ای از مردم این کشور (نزدیک به یک‌چهارم یا به‌طور دقیق‌تر ۲۳ درصد) هدایای کریسمس خود را بفروشند تا پول آن را صرف پس‌انداز یا پرداخت قبوض خود کنند. این رقم ۲.۵ میلیون نفر بیشتر از سال گذشته است.

فروش هدایای کریسمس برای پرداخت قبوض

فروش هدایا برای پرداخت قبوض و پس‌انداز

شرایط بحرانی افزایش هزینه‌های زندگی و قبوض انرژی در فرانسه طی سال جاری در اصل نشان می‌دهد نیاز مالی بر تفریحات غالب است. نسبت فرانسوی‌هایی که آماده فروش مجدد هدایای خود هستند نیز افزایش بی‌سابقه‌ای را در اواخر ۲۰۲۳ و حتی آغاز سال جدید نشان می‌دهد. حتی انتظار می‌رود تعداد افرادی که هدایای خود را برای فروش در سایت قرار می‌دهند تا بیست‌وهشتم دسامبر ۲۰۲۳ به یک میلیون نفر برسد و تا سوم ژانویه ۲۰۲۴ به سه میلیون افزایش پیدا کند.

فروش هدایای کریسمس برای پرداخت قبوض

بر اساس گزارش‌ها ۴۲ درصد از این افراد اعلام کرده‌اند که قصد دارند مبلغ به‌دست‌آمده از فروش هدایای خود را پس‌انداز کنند، ۳۰ درصد پول حاصل را صرف پرداخت صورتحساب‌های کریسمس خواهند کرد و ۲۹ درصد آن‌ها این پول را برای خرید هدیه‌ای استفاده می‌کنند که خود دوست دارند.

فروش هدایای کریسمس برای پرداخت قبوض

طبق آمار جدیدترین بازی‌های ویدئویی، اسباب‌بازی‌ها، بازی‌های فکری و کتاب‌ها محبوب‌ترین هدایای کریسمسی هستند که برای فروش مجدد در سایت تجارت الکترونیک قرار داده شده و به فروش رسیده‌اند.

کد خبر 715055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.