رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌‎نامه» در دانشگاه کردستان

آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» همزمان با دانشگاه‌های کل کشور، امروز در دانشگاه کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه کردستان، آئین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» امروز _سه‌شنبه پنجم دی_ در تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد.

حامد قادرزاده، رئیس دانشگاه کردستان در این مراسم با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه اسلامی، اظهار کرد: از صدر اسلام تاکنون «شهادت» یک ارزش نهادینه شده بوده است که امیدواریم این ارزش به آیندگان نیز منتقل شود.

وی افزود: امروز رونمایی از چهل جلد کتاب از فرمایشات مقام معظم رهبری است و چاپ این کتاب به معنای تثبیت ارزش‌ها و پیدا کردن مسیر هدایت است.

رئیس دانشگاه کردستان تصریح کرد: تمام تلاش دانشگاه این است که از بزرگترین و جامع‌ترین کتاب بشریت که قرآن کریم است، بیشترین بهره را ببرد، زیرا دشمنان می‌دانند که قرآن مسیر آگاهی و روشنایی را به همگان نشان می‌دهد.

قادرزاده گفت: امروزه جامعه دانشگاهی طبق فرموده مقام معظم رهبری باید الگوی جهان شده و علوم اسلامی که همان علم اخلاقیات است، در تمام دنیا گسترش داده شود.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه، سرمایه انسانی است و خداوند، انسان را در ابتدای خلقت جایگزین خود بر روی زمین قرار داده است.

به گزارش ایمنا، این مجموعه تازه‌ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.

مجموعه کتاب «ره‌نامه» با جمع‌آوری و تدوین موضوعی این بیانات توانسته عموم موضوعات مهم امروز کشورمان را پوشش بدهد و از نگاه سیاسی، دینی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره طرز تفکر رهبر معظم انقلاب را نسبت به مسئولیت‌ها و وظایف جامعه اسلامی بیان کند.

کد خبر 714998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.