شهید موسوی پاداش خدمات صادقانه خود را به نحو مطلوب دریافت کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، شهادت شهید سیدرضی موسوی به دست جنایتکاران صهیونیست را به ملت ایران و جبهه مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در پیام خود به مناسبت شهادت شهید سیدرضی موسوی آورده است: «در آستانه سالگرد شهادت شهید سپهبد سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به دست جنایتکاران آمریکایی و در ایام جنایت وحشیانه صهیونیستی در غزه، فلسطین، لبنان و سوریه شاهد به شهادت رسیدن فرزند برومند دیگری از سرداران رشید اسلام و سپاهیان عزت‌آفرین و جبهه مقاومت کرد.

جبهه مقاومت فرزند دیگری از سرداران افتخار آفرین خود را همچون شهید عمار مغنیه و شهید همدانی و شهید سید عباس موسوی و شهید حججی و دیگران تقدیم اسلام و قرآن و ولایت و مقاومت کرد و برگ زرین دیگری بر اوراق درخشان تاریخ مقاومت و عزت و شرف افزود.

الحق شهید رضی موسوی عمری را با اخلاص و ایثار و فداکاری مجاهدت کرد و پاداش خدمات صادقانه خود را به نحو مطلوب از ساقی کوثر و دختر بزرگوارش حضرت عقیله بنی‌هاشم زینب کبری (ع) دریافت کرد.

شهید موسوی عزیز که روح و ریحانه الهی بر او باد به آرزوی خود رسید و به اولیای اسلام و شهدای گرانقدر جبهه مقاومت پیوست و در ایام فاطمیه و ارتحال حضرت ام البنین (ع) به فرزندان برومند آن حضرت و شهدای کربلا پیوست و عظمت به جبهه مقاومت و شهدای غزه، فلسطین و لبنان، سوریه، عراق، یمن، ایران و کل جهان اسلام افزود.

اینجانب شهادت این فرمانده وفادار را به ملت شریف ایران اسلامی، جبهه مقاومت، خانواده معزز آن عزیز و همراهان و همسنگران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه فرزندان جبهه مقاومت تسلیت و تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای آن سلاله پاک حضرت فاطمه (س) علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر شاکران مسئلت می‌نمائیم.»

کد خبر 714978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.