حل معضلات ترافیکی منطقه چهار قم در دستور کار است

مدیر منطقه چهار شهرداری قم بابیان اینکه حل معضلات ترافیکی منطقه چهار قم در دستور کار است، گفت: برای حل مشکلات ترافیکی در محدوده جمهوری در حال رایزنی هستیم.

علیرضا اقبالیان مدیر منطقه چهار شهرداری قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص وضعیت پارکینگ‌ها در این منطقه اظهار کرد: محل‌هایی که در سطح منطقه چهار، مشکل پارک خودروها وجود دارد که این موضوع در خیابان صدوقی و خیابان‌های اطراف آن به دلیل وجود کاربری‌های پر متقاضی ازجمله ساختمان پزشکان و ساختمان‌های تجاری تشدید می‌شود.

وی افزود: سیاست شهرداری این بود، در محیط‌هایی که امکان احداث پارکینگ وجود دارد، ورود یابد برای مثال در بلوار امین چندین نقطه خریداری‌شده ازجمله در کوچه ۱۶ بخشی به‌صورت پارکینگ روباز در نظر گرفته‌شده و همچنین قطعه زمین سه هزار متری در کنار بانک تجارت نیز بر این امر اختصاص داده‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم عنوان کرد: در خیابان صدوقی محیطی برای احداث پارکینگ در نظر گرفته‌شده که در حال رایزنی برای احداث پارکینگ زیرسطحی هستیم.

اقبالیان گفت: با توجه به افزایش قیمت ملک، احداث پارکینگ هزینه بالایی به همراه دارد بنابراین در خیابان‌هایی که جدید ساخته‌شده‌اند، می‌توانیم زیر سطح را برای پارکینگ اختصاص دهیم و روی آن خیابان قرار گیرد و این‌گونه معضلات حاشیه‌ای رفع می‌شود.

وی ابراز کرد: برای حل مشکلات ترافیکی در محدوده ساختمان پزشکان در حال رایزنی هستیم تا اقدامات لازم انجام شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: در عرصه مدیریت ترافیک همکاری پلیس راهور و جلوگیری از پارک‌های دوبل می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

اقبالیان اظهار داشت: در مواقع عادی در سطح منطقه چهار به‌جز در محدوده جمهوری و خیابان عراقی کمبود پارکینگ قابل‌توجه نداریم اما در بسیاری از اوقات روز پارکینگ‌ها خالی هستند و پارک حاشیه‌ای بی‌قاعده‌ای صورت می‌پذیرد.

کد خبر 714932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 1
    لطفا دست به خیابانها ی قم نزنیدبه هوای ترافیک خیابونای باصفای قم روخراب میکنیدنمیخواددلتون بسوزه شماابفکرسرمایه گذاروپیمانکاریدمثل آثارفراوان ميراث فرهنگی که بابهانه فرسودگی خراب شدتهران هم همین بلاسرش اومدمنطقه باصفای نواب خیابون پیروزی وووووخداازتون بخاطر حرص وطمع نمیگذره
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    دلمون میخوادتوترافیک بمونیم همدیگوبیشترببینیم ولی خیابونامثل قبرستون مصالح نشه ا
  • امیر IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    یه فکری به حال میدان سپاه بکنید ترافیک مخصوصا شب ها خیلی زیاده
  • CH ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 0
    مشگل ترافیک جمهوری ومیدان سپاه را از رانندگان اورژانس وآمبولانس ها بپرسید.جناب شهردار