دوری اجباری رامین رضائیان از لیگ‌برتر/ ستاره سپاهان برای درخشش در آسیا آماده می‌شود

رامین رضائیان مدافع‌راست سپاهان که دچار مصدومیت شد و دو هفته از میادین دور خواهد بود تلاش می‌کند با همان کیفیت فوق‌العاده در جام ملت‌های آسیا برای ایران بازی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رامین رضائیان که یک بازیکن همه‌کاره در سپاهان محسوب می‌شود و در بسیاری از بازی‌ها، قفل مسابقات با حرکات وی باز شده در تقابل هفته گذشته طلایی‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک موفق نشد مقابل ایده‌های تاکتیکی حریف کاری را از پیش ببرد تا سپاهان دومین باخت فصل را در خانه متحمل شود.

رضائیان که پیش از بازی با آلومینیوم اراک درد مختصری در پشت ساق‌پا داشت، با حضور در این مسابقه سنگین، با تشدید مصدومیت مواجه شده و حالا دو هفته از میادین به دور خواهد بود و به‌دلیل مصدومیت از ناحیه عضله پشت ساق پا، مراحل درمانی خود را زیر نظر پزشک تیم ملی دنبال می‌کند.

در منطقه‌ای از عضله پشت ساق پای رامین رضائیان، کشیدگی درجه یک تا دو به‌وجود آمده و مراحل درمانی وی آغاز شده است و باتوجه به اهمیت و دغدغه پزشکان تیم ملی برای تحت درمان قرار دادن رامین رضائیان، وی به تهران سفر کرده و زیر نظر آن‌ها مراحل درمانی خود را طی می‌کند.

رامین رضائیان در تیم فوتبال سپاهان عملکردی قابل ستایش از خود به نمایش گذاشته تا فوتبال‌دوستان ایرانی یکی از بهترین مدافعان کناری تاریخ فوتبال ایران را تماش کنند. هشت گل و هشت پاس‌گل که مجموعاً اثرگذاری روی ۱۶ گل هست آماری است که وی در سال ۲۰۲۳ ثبت کرده و در میان چهار مدافع اثرگذار جهان قرار دارد.

ستاره سپاهان به‌عنوان یک مدافع تاکنون ۳۶ گل در لیگ برتر به‌ثمر رسانده است. حامد شیری مدافع سابق نساجی و سایپا که با ۳۸ گل، گلزن‌ترین مدافع میانی لیگ و احسان حاجی‌صفی بازیکن اسبق سپاهان و تراکتور با ۴۰ گل زده به عنوان یک مدافع چپ بیشترین گل زده را دارند و رامین رضاییان که بیشتر از دفاع کردن، به فتح کردن دروازه رقبا عادت کرده خود را در صدد تاریخسازی می‌بیند.

در شرایطی که تنها ۱۹ روز تا برگزاری نخستین بازی تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باقی مانده و اگر دوران نقاهت رامین رضائیان ۱۴ روز طول بکشد، شماره ۲۳ تیم ملی کشورمان اردوی آماده‌سازی تیم ملی و بازی‌های دوستانه پیش از آغاز مسابقات را از دست می‌دهد اما امیدوار است به تورنمنت قاره‌کهن برسد.

رامین رضائیان یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است که تیم ملی نیز حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده است و هر چند وی مشکلی برای حضور در جام ملت‌ها ندارد اما این مصدومیت ممکن است روند فوق‌العاده رامین را تحت تأثیر قرار دهد.

کد خبر 714910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.