چرا اینچه‌درگاهی فدراسیون ژیمناستیک را تحویل نگرفت؟

رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک از تحویل آن در هفته گذشته خودداری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، فدراسیون جهانی آن را نپذیرفت و اعلام کرد که زهرا اینچه‌درگاهی را به عنوان رئیس قبول دارد؛ همین موضوع موجب شد تا اختلافات داخلی و مدیریتی در این فدراسیون بیش از پیش نمود پیدا کند.

علاوه بر این ابطال انتخابات از سوی دیوان عدالت اداری موضوع را پیچیده کرد و از آنجا که فدراسیون جهانی هم آن را قبول نداشت، اعزام ژیمناست‌ها به مسابقات مختلف با مشکل روبه‌رو شد.

وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل تصمیم گرفت فدراسیون را به اینچه‌درگاهی تحویل دهد و قرار بود هفته گذشته این کار صورت بگیرد، اما رئیس سابق فدراسیون به دلیل نداشتن ابلاغ و حکم، از پذیرفتن مسئولیت خودداری کرد.

آرش فرهادیان، مدیر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این باره گفت: قرار بود هفته گذشته بر اساس آنچه نظر فدراسیون جهانی بود و به دلیل حمایت از این رشته در کشورمان، درگاهی مسئولیت سرپرستی را بر عهده بگیرد تا انتخابات برگزار شود، اما او گفت که چون ابلاغی از سوی وزارت ورزش به او نشده است، از حضور در فدراسیون امتناع می‌کند تا وضعیت به همین شکل باقی بماند.

فرهادیان ادامه داد: صحبت ما این است اگر فدراسیون جهانی قبول دارد اینچه‌درگاهی به عنوان مسئول در فدراسیون کارش را ادامه دهد، پس نیازی به ابلاغ مجدد نیست. مسئولیت او طی یکی دو سال اخیر به پایان رسیده و اگر قرار است او ابلاغی دریافت کند باید بر اساس ضابطه و قوانین باشد که بدون رعایت ضوابط، ابلاغ درست نیست؛ ان‌شاالله این مشکل هم با درایت وزیر ورزش به‌زودی حل خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 714888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.