تسریع در تحویل پروژه‌ها از اولویت‌های نوسازی مدارس اردبیل است

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: استان اردبیل از مناطق محروم کشور محسوب می‌شود و تسریع در تحویل پروژه‌ها از اولویت‌های نوسازی مدارس اردبیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حمیدرضا خان‌محمدی صبح امروز _سه‌شنبه پنجم دی_ در نشست با استاندار اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل از مناطق محروم کشور به‌حساب می‌آید و از این‌رو تسریع در تحویل پروژه‌ها و تمرکز روی افزایش سرانه فضای آموزشی باید از اولویت‌های اصلی این استان باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر فعالیت جهادی همکاران نوسازی مدارس استان اردبیل افزود: در دولت سیزدهم با عنایت مقام معظم رهبری و لطف خداوند متعال در تلاش برای محرومیت‌زدایی و گسترش عدالت آموزشی هستیم.

در این جلسه سیدحامد عاملی استاندار اردبیل نیز ضمن ارائه راهکارها و بررسی سرانه فضای آموزشی اضافه کرد: در سطح استان نیاز به احداث دو هزار کلاس درس در مناطق محروم استان داریم تا از نظر سرانه فضای آموزشی به میانگین کشوری نزدیک‌تر شویم.

همچنین بهزاد محمدی، مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل تصریح کرد: پروژه ۳۰ کلاسه دارالفنون با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع یکی از پروژه‌های شاخص در کشور به حساب می‌آید که به همت بانک پاسارگاد در دهه فجر سال پیش آغاز به کار و در دهه فجر سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: در خصوص تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی، استان اردبیل، نیازمند اعتباراتی بیشتر از اعتبارات مقرر شده است که در این زمینه رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور دستور مساعدت صادر کرد.

از دیگر عناوین این نشست، بررسی مشکلات معیشتی و رفاهی کارکنان نوسازی مدارس استان اردبیل بود که در این خصوص نیز قول‌های مساعدی توسط رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور داده شد.

کد خبر 714829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.