لزوم پیگیری نحوه ارائه خدمات به ۴ روستای جدید الحاقی به محدوده شهر ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در طرح جامع جدید شهر ارومیه، الحاق چهار روستا (ریحان آباد، بزوه، جانوسلو و بادکی) به محدوده شهر ارومیه به شورا ابلاغ شده است.

احد یوسفی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان غربی اظهار کرد: در طرح جامع جدید شهر ارومیه، الحاق چهار روستا (ریحان آباد، بزوه، جانوسلو و بادکی) به محدوده شهر ارومیه به شورا ابلاغ شده است.

وی افزود: با توجه به عدم تحویل صورتجلسه بنیاد مسکن در خصوص اراضی جدید الحاقی به شهر، عملاً مدیریت الحاقی‌ها امروز در دست دهیاری‌ها است و شاهد صدور پروانه ساخت از سوی دهیاری‌ها با ارقام بسیار پایین هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: این امر در آینده مدیریت شهری را دچار مشکل خواهد کرد و باید پیگیر این موضوع باشیم تا با تحویل و ابلاغ کامل اراضی الحاقی به مدیریت شهری، تمامی اقدامات با اصول شهرسازی و زیر نظر شهرداری صورت پذیرد.

یوسفی همچنین با انتقاد از شرایط توزیع بن‌های حق لباس کارگران تاکید کرد: در راستای ارج نهادن به حق انتخاب پرسنل و انحصاری نکردن خرید از یک فروشگاه خاص با هدف ایجاد رقابت برای عرضه پوشاک باکیفیت و تنوع در خرید، ضروری است در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شود تا از تضییع حق پرسنل جلوگیری شود.

وی ادامه داد: متأسفانه با توجه به گزارشات رسیده و مستندات موجود، بن خرید لباس پرسنل شهرداری از سوی فروشگاه معرفی شده حدود دو برابر قیمت نسبت به سایر مراکز خرید فروخته می‌شود و این یک آسیب است.

یوسفی تصریح کرد: انحصاری بودن خرید بن لباس برای پرسنل شهرداری موجب پایمال شدن حق و حقوق کارکنان شده و لذا برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده از آن و احترام و ارزش نهادن به جایگاه همکاران، حداقل باید با سه فروشگاه طرف قرارداد باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به انتقال وانتی‌های سیب‌زمینی فروشی در حاشیه پارک الغدیر، خاطرنشان کرد: ساماندهی وانت بارهای سیب زمینی فروشی پارک الغدیر اقدام بسیار شایسته‌ای بود اما انتقال بازارچه کارآفرینی بانوان و طریقه واگذاری دکه‌های واقع در این بازارچه به سیب زمینی فروش‌ها بدون برگزاری مزایده و ثبت در سامانه ستاد باید از سوی شورا پیگیری شود.

کد خبر 714823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.