رشد ۱۸۰ درصدی سود تولید فولاد کاوه

در شش ماهه نخست سال جاری سود خالص شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برابر با پنج هزار میلیارد تومان بوده که رشد ۱۸۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در روز جاری در محدوده ۱۱۸۶ تومانی قرار دارد، ارزش بازار این شرکت برابر با ۳۸ هزار میلیارد تومان بوده است و در حال حاضر سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۵.۸۲ است، پی بر ای گروه این شرکت نیز برابر با ۷.۳۴ است، پی بر ای این شرکت نیز در محدوده ۱.۱۵ است.

رفتار قیمتی سهام این شرکت

رشد ۱۸۰ درصدی سود تولید فولاد کاوه

این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری توانسته است ۱۸ هزار میلیارد تومان فروش را به ثبت برساند که رشد ۵۸ درصدی را به ثبت رسانده است، بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی برابر با ۱۳ هزار میلیارد تومان بوده که رشد ۴۱ درصدی را به ثبت رسانده است.

سود ناخالص شرکت برابر با ۵,۴۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۲۲ درصدی داشته است، هزینه‌های فروش اداری و عمومی شرکت نیز برابر با ۱۹۸ میلیارد تومان بوده است که رشد چهار درصدی داشته، شرکت در مدیریت هزینه‌ها عمومی خود خوب عمل کرده است.

سایر درآمدها برابر با ۲۶۸ میلیارد تومان بوده است که رشد ۲ هزار و ۶۸۷ میلیارد تومانی داشته و سایر هزینه‌ها نیز برابر با ۳۳ میلیارد تومان بوده است و در مجموع سود عملیاتی شرکت برابر با پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

سود عملیاتی شرکت برابر با پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و رشد ۱۴۷ درصدی را به ثبت رسانده و هزینه‌های مالی شرکت برابر ۶۰۲ میلیارد بوده است، همچنین سایر درآمدهای غیر عملیاتی برابر ۴۱۰ میلیارد تومان بوده است این در حالی است که در سال گذشته حساب شرکت منفی بوده است.

سود خالص این شرکت برابر با پنج هزار میلیارد تومان است که رشد ۱۸۰ درصدی داشته و سود هر برگه سهم برابر با ۱۵۸ تومان بوده که رشد ۱۷۸ درصدی داشته است.

کد خبر 714811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.