انشعابات غیرمجاز پروژه آب «هانی کوان» تعیین تکلیف شود

فرماندار پاوه گفت: باید انشعابات غیرمجاز پروژه انتقال آب هانی کوان به پاوه تعیین تکلیف و شهرداری نیز وضعیت احکام صادره کمیسیون ماده ۱۰۰ را روشن کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علیرضا حیدری امروز _سه‌شنبه پنجم دی_ در نشست کارگروه پیگیری و برخورد با تخلفات ساخت و ساز شهرستان پاوه، اظهار کرد: با وجود تذکرات قبلی مبنی بر عدم ارائه خدمات به ساخت و سازهای غیرمجاز اما متأسفانه گاهاً شاهد ارائه خدمات برخی دستگاه‌های خدمات رسان به اینگونه ساخت و سازها هستیم.

وی افزود: بر اساس قانون امورات مربوط به محدوده روستا با دهیاری و محدوده شهر را با شهرداری و خارج از این ۲ محدوده با بخشدای‌ها است.

فرماندار پاوه از بخشداران خواست تا نظارت بیشتری بر نحوه صدور مجوزهای ساخت در روستاها توسط دهیاری‌ها داشته باشند تا مجوزها با دقت بیشتر و در چارچوب ضوابط و مقررات صادر شود.

حیدری تصریح کرد: امور آب و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز با نظارت و مراقبت از حرایم رودخانه‌ها و راه‌ها از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و تجاوز به حرایم مربوطه ممانعت به عمل آورده و با متخلفین برخورد قانونی کنند.

وی در پایان گفت: مدیریت آب و فاضلاب شهرستان با کمک پیمانکار مربوطه باید انشعابات غیرمجاز پروژه انتقال آب هانی کوان به پاوه را تعیین تکلیف کند.

کد خبر 714807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.