انهدام باند ۵ نفره شرارت در سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری اعضای پنج نفره باند شرارت و کشف چهار قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد شهروند سراوانی با اسلحه و متواری شدن متهمان، بررسی موضوع و دستگیری قاتلان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران این فرماندهی با انجام اقدامات تخصصی و فنی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات ویژه پلیسی تعداد ۵ نفر را دستگیر که در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به بزه ارتکابی قتل اعتراف و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد دستگیرشدگان دارای سوابق متعدد شرارت، زورگیری، سرقت مسلحانه و ایجاد ناامنی در سالیان متمادی در جنوب استان را در کارنامه دارند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد دو قبضه سلاح کلاش به همراه ۶ تیغه خشاب و ۱۳۵ فشنگ جنگی، تعداد دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۴ تیغه خشاب و ۳۲ فشنگ جنگی کشف و تعداد دو دستگاه خودروی سواری و ۲ جفت پلاک سرقتی کشف و ضبط شد که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای پرده گشودن از جرایم و جنایات تلاش کرده و مجرمان باید بدانند به طور حتم جزای اعمال مجرمانه خود را خواهند دید و اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه از دید پلیس پوشیده نخواهد ماند.

کد خبر 714804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.