پرونده صنوف چهارباغ تا پایان سال تعیین تکلیف شود

شهردار چهارباغ گفت: ۱۰ هزار صنف در شهر چهارباغ فعال است در حالی که تنها ۳۰۰۰ پرونده صنفی در این شهرداری موجود است و تا پایان سال مابقی صنوف نیز باید برای تشکیل پرونده اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، سیدجعفر موسوی صبح امروز _ سه شنبه دوم دی _ در جلسه شورای معاونان شهرداری که در سالن جلسات برگزار شد با تاکید بر اینکه تلاش داریم ساماندهی فعالیت‌های شهرداری به صورت جدی انجام شود، اظهار کرد: در مرحله اول ضروری است تا پرونده‌های بایگانی توسط یک تیم کارآمد مجدد بررسی شود.

وی با اشاره به مسئله اصناف، افزود: حدود ۱۰ هزار صنف در شهر چهارباغ و نواحی ملک‌آباد، مهدی‌آباد و شهرک ابریشم فعال است در حالی که ۳۰۰۰ هزار صنف در شهرداری صاحب پرونده هستند، تمهیداتی اندیشیده شده است که تا پایان ١۴٠٢ هیچ صنفی در شهرداری بدون پرونده نباشد و در این حوزه نیاز به کار جهادی است.

شهردار چهارباغ اضافه کرد: لازم است به صورت ویژه اقداماتی صورت گیرد تا تمام ساخت‌وسازها به ویژه سوله‌ها و افزایش بنای کارخانجات، شفاف و دقیق مساحی و گزارش شود.

موسوی با اشاره به اینکه آرامستان بهشت حضرت رقیه «س» چهارباغ دستخوش تغییراتی می‌شود، تصریح کرد: این آرامستان از لحاظ بنا بهسازی خواهد شد و در بخش مدیریت نیز متحول می‌شود و توسعه آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ممیزی املاک را حلقه مفقوده شهرداری چهارباغ دانست و تاکید کرد: این امر به صورت جدی نیازمند پیگیری و راه‌اندازی مجدد است تا برای جلوگیری از زیان شهروندان اطلاع رسانی شود تا بدون استعلام از شهرداری ملکی را خریداری نکنند.

کد خبر 714801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.