اهمیت مشارکت در انتخابات باید تبیین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: همه دستگاه ها موظفند تا اهمیت شرکت در انتخابات را برای جامعه هدف خوب تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ علی اکبر عزیزی، در قرارگاه جهاد تبیین استان با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب که «جهاد تبیین یعنی هم گوش شنوا برای شنیدن حرف مردم داشتن، هم زبان گویا برای روشن کردن ذهن مردم داشتن»، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها موظفند تا اهمیت شرکت در انتخابات را برای جامعه هدف خود تبیین کنند.

وی برگزاری هر دو هفته یک بار جلسات تبیینی در حوزه انتخابات را ضروری دانست و گفت: تمرکز جهاد تبیین در این زمینه را شهر یزد قرار داده و همچنین توجه به شهرستان‌های دیگر نیز فراموش نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه در صورت مشارکت پایین در انتخابات مجلس ضعیفی را خواهیم داشت، ادامه داد: باید زمینه حضور و مشارکت جوانان به ویژه رأی اولی‌ها در انتخابات فراهم شود، مشارکت این قشر جامعه در فرایند انتخابات می‌تواند تأثیر مثبتی بر تصمیمات کلان داشته باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در جمعه ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 714748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.