۱۲۲ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در گیلان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح دو روزه آرامش در شهر با هدف تشدید مبارزه با موادمخدر در سطح این استان خبر داد و گفت: در این راستا، ۳۷۱ معتاد متجاهر جمع آوری و ۱۱۰ خرده‌فروش و ۱۲ قاچاقچی موادمخدر نیز در سطح استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، طرح «آرامش در شهر» با هدف تشدید برخورد با سوداگران مرگ و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت دو روز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان به مرحله اجرا درآمد.

وی به تعامل خوب فرماندهان انتظامی شهرستان‌های گیلان در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در این راستا، ۳۷۱ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۱۱۰ خرده‌فروش و ۱۲ قاچاقچی مواد مخدر نیز در سطح استان دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۱ کیلو و ۲۷۷ گرم تریاک، شش کیلو و ۷۶ گرم هروئین، یک کیلو و ۱۱۵ گرم حشیش، دو کیلو و ۳۲۴ گرم شیشه و ۲۰ کیلو و ۲۰۵ گرم سایر مواد مخدر از این افراد خبر داد و تصریح کرد: معتادان از طریق دادگاه درمان‌مدار به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر معرفی و خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر که زمینه‌ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 714727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.