شاگردانم گویا به تعطیلات آمده‌اند / سرمربی بعدی هم با این روند اخراج می‌شود

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: بازیکنان تیم من بی‌عار شده‌اند و انگار با خانواده‌هایشان به تعطیلات و سیزده به‌در آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالله ویسی شامگاه _دوشنبه چهارم دی_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: بازی بسیار بی‌روح و بی‌انگیزه‌ای انجام دادیم، فوتبال بازی‌کردن جگر و غیرت می‌خواهد. واقعاً کارد به استخوانم رسیده است، وقتی تیمی ادعا دارد اما جلوی تماشاگران خود نمی‌تواند بازی کند و بدون تماشاگر بهتر بازی می‌کند، تیم باید جراحی و خانه‌تکانی درستی شود، به برخی بازیکنانی اعتماد کردیم که نمی‌شود در ادامه مسیر روی شأن حساب کنیم.

وی افزود: بدون اینکه یک موقعیت گلزنی به حریف بدهیم بازنده شدیم زیرا روح بازیکنان در زمین حضور نداشت، شرمنده مردم و هواداران شدیم که اگر در ورزشگاه بودند بیشتر خجالت‌زده می‌شدیم؛ نمی‌دانم بازیکنان من چطور می‌توانند در میان مردم بروند، من که خجالت می‌کشم، نمی‌توانم بگویم خیلی افتضاح بودیم و شاید من اشتباه کردم، این بازیکنان هم‌قسم شدند که عالی بازی کنند، اما اتفاقی در زمین نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان خاطرنشان کرد: عقب زمین بازیکنان خودشان را می‌کشند و آن جلو بازیکنان بی‌خیال هستند؛ انگار در پارک یا سیزده به‌در با خانواده‌های‌شان هستند، مردم پول می‌دهند شما را تماشا کنند، اول فصل لیست دادم اما با پولی که ما می‌دهیم بازیکنی اینجا نمی‌آید، در سه بازی با یک سبک بازی کردیم و خارج از خانه امتیاز گرفتیم، چون گل خوردیم قصد داشتیم تلافی کنیم و با سه مهاجم بازی کردیم.

عبدالله ویسی تصریح کرد: بازیکن تعویضی که به میدان رفت ۱۰ متر هم ندوید، اگر بازیکنان شوت‌زن و دریبل‌زن نیستند موردی ندارد اما حداقل دویدن را که بلدند و مردم هم هر بلایی سرم بیاورند حق دارند، بازیکنان رقیب را می‌بینید که می‌آیند با من سلام و علیک می‌کنند من با همه آن‌ها صحبت کرده‌ام شما یکی از آن‌ها را به این تیم بیاورید، اما نمی‌آیند، باشگاه می‌گوید نه پول خوب دارید و آب و هوای اینجا هم بهانه شده و این هم وضعیت جدول است.

وی ادامه داد: وقتی تیم در انتهای جدول است بازیکن رغبت نمی‌کند به این تیم بیاید، مگر می‌شود در خانه خودت در شش بازی پیروز نشوی؟ بازیکنی هست که در ۱۱ مسابقه یک اوت هم برای ما نگرفته است، باید در این تیم انقلاب شود؛ اصلاً من بروم، با این وضعیت مربی بعدی هم که می‌آید اخراج می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در پایان اظهار کرد: مردم با بدبختی هزار تومان پول درمی‌آورند می‌دهند تا بیایند هنر شما را ببینند، من شرمنده مردم هستم. ما ساده‌ترین بازی‌های‌مان را از دست دادیم آیا این ذوب‌آهنی بود که هر هفته می‌دیدید؟ خودم خجالت می‌شود به باشگاه بگویم پول بدهد. ما چه کرده‌ایم که پول بگیریم!

کد خبر 714716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.