فوتبال بدی نبود و توانستیم پیروز شویم / باید برای مصدومان تیم جایگزین جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: علی‌رغم حملاتی که داشتیم بازی با یک گل به‌نفع تیم ما به پایان رسید،در مجموع فوتبال بدی نبود و به پیروزی رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _دوشنبه چهارم دی_ محمد ربیعی در کنفرانس‌خبری پس از تقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و صنعت‌نفت آبادان اظهار کرد: هر دو تیم ابتدای بازی احتیاط را در دستور کارشان قرار داده بودند و تیم ما در نیمه اول حملات بیشتری انجام داد و سعی کردیم فشار را در نیمه حریف نگه داریم و در نیمه دوم تلاش کردیم که تعداد گل‌هایمان را بیشتر کنیم.

وی افزود: در نهایت علی‌رغم حملاتی که داشتیم بازی با یک گل به‌نفع تیم ما به پایان رسید. در مجموع فوتبال بدی نبود و مهم‌تر اینکه قضاوت داور بدون‌نقص و به صحنه‌ها نزدیک بود. همیشه برای مردم فوتبال‌فهم آبادان احترام قائل هستم و بهترین‌ها را برای تیم صنعت‌نفت آرزو می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی قطعاً تقویت می‌شود. در نیم‌فصل اول، آرش قادری و سبحان خاقانی را به‌دلیل مصدومیت از ناحیه رباط‌صلیبی بلندمدت از دست دادیم و باید برای آن‌ها جایگزین‌هایی انتخاب و جذب کنیم.

کد خبر 714706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.