فرایند نام‌گذاری معابر و اماکن الکترونیکی شد/ اصفهان بین کلان‌شهرهای کشور پیشتاز است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه از ابتدای دی‌ سال جاری فرایند نام‌گذاری معابر و اماکن این کلان‌شهر به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: اصفهان نخستین کلان‌شهری است که این فرایند را در اولویت قرار داده و به مرحله اجرا رسانده است.

سیدعلی معرک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه از ابتدای دی سال جاری فرایند نام‌گذاری معابر و اماکن شهر به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه از ابتدای دوره ششم این دغدغه وجود داشت که فرایند نام‌گذاری معابر به صورت کامل الکترونیکی انجام شود، سامانه name.isfahan.ir به‌روزرسانی و مشکلات زیرساختی آن رفع شد، همچنین توسعه این سامانه نیز در دست اقدام قرار گرفت.

وی افزود: اصفهان به‌عنوان نخستین کلان‌شهری است که این فرایند را در اولویت قرار داده و در حال حاضر به مرحله اجرا رسانده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری به تمام مدیران مناطق نیز ابلاغ شد که تمام مراحل نام‌گذاری باید به‌صورت الکترونیکی انجام شود، در این راستا همکاری خوبی در تمام مناطق صورت گرفت و این مهم اجرایی شد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه پیش از این، فرایند نام‌گذاری به‌صورت حضوری انجام می‌شد، تصریح کرد: خانواده شهدا با حضور در بنیاد شهید، نامه احراز هویت را تحویل می‌گرفتند و پس از آن در سامانه بارگذاری می‌کردند، اما با تدابیر اندیشیده شده، در راستای رفاه حال خانواده شهدا و شهروندان، حذف بوروکراسی اداری و در تعامل صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، این مرحله حذف شد و نیاز به حضور افراد در هیچ مرحله‌ای از این فرایند وجود ندارد.

وی با اشاره به فرایند مراحل نام‌گذاری ادامه داد: پس از بارگذاری اطلاعات اولیه شهید همچون زندگی‌نامه، اطلاعات فردی، عکس و دیگر موارد، درخواست ثبت و نامه به بنیاد شهید ارجاع می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تاکید کرد: از شهروندان اصفهانی درخواست می‌شود برای تغییر نام، نام‌گذاری و پویش «به نام شهید» تنها از طریق سامانه name.isfahan.ir اقدام کنند.

کد خبر 714687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.