جمع‌آوری کتاب‌های آسیب دیده برای بازیافت در بریتیش کلمبیا

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که کتابخانه بریتیش کلمبیا بیش از 50 هزار پوند کتاب آسیب دیده را برای بازیافت جمع‌آوری می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، یک کتابخانه عمومی در بریتیش کلمبیا در کانادا موفق شده است بیش از ۵۰ هزار پوند کتاب آسیب دیده را در یک بازه زمانی تقریباً یک ساله برای بازیافت جمع‌آوری کند، این کتاب‌ها از ژانویه در سطل‌های مخصوص ریخته می‌شوند تا از قرار دادن چنین اقلامی در سطل‌های بازیافت مسکونی جلوگیری شود؛ به نظر می‌رسد که تا پایان سال میلادی حدود ۵۱ هزار کتاب جمع‌آوری خواهد شد.

سطل‌های مخصوص کتاب‌های آسیب دیده و قدیمی در کتابخانه عمومی مخصوصی در بریتیش کلمبیا در کانادا قرار گرفته شده است، طرح بازیافت کتاب‌ها از زمانی شروع شد که مشخص شد کتاب‌های آسیب دیده سطل‌های مسکونی را آلوده می‌کنند؛ توصیه شده است که کتاب‌های با جلد سخت و ضخیم در این سطل‌ها قرار نگیرد.

به نظر می‌رسد که کتاب‌های آسیب دیده و قدیمی که در سطل‌های در نظر گرفته شده ریخته می‌شود، به یک مرکز بازیافت منتقل می‌شوند، سپس صحافی‌ها و جلد کتاب جدا می‌شود و کاغذها بازیافت می‏‌شوند؛ یک نظرسنجی هشت سواله در دسترس شهروندان قرار گرفته است تا بازخورد افراد در مورد چگونگی بهبود برنامه مشخص شود.

کد خبر 714682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.