شهدا بزرگ ترین مؤلفه قدرت نرم ملت ایران اسلامی هستند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:شهدا بزرگ ترین قدرت بازدارندگی ملت بزرگ ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، سردار محسن کریمی ظهر امروز دوشنبه _چهارم دی_ در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان مرکزی اظهار کرد: اگر امروز دشمنان ما جرأت نمی‌کنند به این سرزمین مقدس تعدی کنند به واسطه جانفشانی شهدا در آن رزم نابرابر هشت ساله برابر تمام استکبار و اشرار عالم است.

وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و ویژگی‌های خاص رزمندگان افزود: آن چیزی که این جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کرد، فرهنگ حاکم بر آن بود که فرهنگ و منطق عاشوراست و انقلاب ما هم ریشه در فرهنگ عاشورا دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس اراده و ارادت رزمندگان در کربلای پنج موجب شد تا پیروزی بزرگی در این عملیات کسب شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) زمانیکه دشمن در اوج خوشحالی و سرور از پیروزی کربلای چهار قرار داشت، دستور اجرای عملیات پنج را صادر کردند گفت: تمامی رزمندگان حتی مجروحان این دستور را پذیرفتند و خود را به این عملیات رساندند.

مجمع بسیج یک مجموعه مطالبه‌گر، هدفمند است

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی هم گفت: مجمع بسیج یک مجموعه مطالبه‌گر، هدفمند با نگاه به دغدغه‌های مردم است.

سرهنگ پاسدار محمد گودرزی با بیان اینکه این مجمع دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان مرکزی است اظهار کرد: این مجمع با حضور ۶۰۰ نفر از بسیجیان استان برگزار شده است.

وی افزود: مجامع بسیج که در شهرستان‌ها و مرکز استان شکل گرفته است شامل کنشگرانی است که حلقه میانی و وصل مردم با حکومت هستند و به مردم در شناخت مطالبات اصلی‌شان کمک می‌کنند تا بتوانند مشکلات خود را به گوش مسئولین برسانند و مسئولین در این راستا درست تصمیم گیری و تصمیم سازی کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله تصریح کرد: این کنشگران در جنگ منافع می‌توانند آزادانه حق را پیگیری کنند چراکه آنها مسائل و مشکلات را می‌شناسند و برای پیگیری و فعالیت‌های لحظه به لحظه، کاروان مسئولان را برای رفع مشکلات هدایت می‌کنند.

تصویب بیش از ۵۰۰ مصوبه در مجمع بسیجیان استان مرکزی

رئیس مجمع بسیجیان استان مرکزی هم گفت: ۵۹۴ مصوبه طی سال گذشته در مجمع بسیج استان مصوب شده است.

محسن ذوالفقاری با بیان اینکه مجمع بسیجیان استان مرکزی سال گذشته ۵۰۴ مورد فعالیت و جلسه در حوزه‌های مختلف و هیئت اندیشه ورز داشته است اظهار کرد: از این تعداد ۱۴۳ مورد، در حوزه مسائل و مشکلات استان بود.

وی افزود: طرح‌های ارائه شده به مجمع استانی در سه ماهه پاییز شامل: طرح پالایش آلایندگی هوای اراک، طرح تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در بین دختران جوان و نوجوان با تربیت و توانمندسازی کنشگران، طرح تهیه شناسنامه بهداشتی دختران دانش‌آموز، طرح پاتوق‌های گفتگو، طرح هویت بخشی دختران (بارانی‌ها) است.

رئیس مجمع بسیجیان استان مرکزی تصریح کرد: بررسی عوامل مؤثر بر بالا بودن نرخ تورم استان نسبت به میانگین کشوری از جمله طرح‌های پذیرفته شده در بین سایر طرح‌هاست.

به گزارش ایمنا، در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان مرکزی، معصومه انصاری با ۱۲۱ رأی مأخوذه به عنوان رئیس مجمع، محسن ذوالفقاری با کسب ۱۱۲ رأی به عنوان نایب رئیس و فرشته شارهی با کسب ۱۲۴ رأی به عنوان ناظر مجمع بسیجیان این استان انتخاب شدند. همچنین در این نشست از تعدادی از بسیجیان برتر استان مرکزی قدردانی شد.

کد خبر 714652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.