راه نفوذ دشمن در جمهوری اسلامی ایران بسته است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: با مدیریت متعالی مقام معظم رهبری راه هرگونه نفوذ دشمن در جمهوری اسلامی ایران بسته می‌شود و کشور با صلابت به سوی توسعه در حرکت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز _دوشنبه چهارم دی_ در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان مرکزی در اراک اظهار کرد: اقتدار بالای نظام اسلامی سد راه هرگونه نفوذ دشمنان است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، فضا، هوا، زمین و دریای کشور بر روی دشمنان بسته است و دشمن قدرت ورود به کشور را در ندارد چراکه که هر روز اقتدار ایران اسلامی در حال افزایش است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به پیشرفت‌های شگرف در بخش نظامی کشور تصریح کرد: تکنولوژی دست یافته ایران اسلامی به حدی پیشرفته است که دشمن فرصتی برای تعرض به کشور را نخواهد یافت چراکه آنها محاسبه‌گر هستند و می‌دانند اگر بخواهند نفوذی از زمین، هوا و دریا داشته باشند، به گورستان شأن تبدیل می‌شود.

سردار معروفی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به جای جنگ سخت تلاش خود را بر روی جنگ نرم گذاشته‌اند؛ بنابراین همه باید هوشیار باشند. مسئولان باید در راه رفع مشکلات جامعه و کشور تلاش ویژه به کار گیرند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی تاکید کرد: راه حل مشکلات اقتصادی ما نگاه به آمریکا و اروپا نیست، بلکه حمایت کامل از سرمایه‌گذاران داخلی برای استفاده بهینه از توانمندی کشور در راستای رفع مشکلات و ایجاد اشتغال و تولید است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن ایران اسلامی به دنبال گرفتن شجاعت مردم کشور است گفت: زمانیکه دشمن شجاعت را از ملت یک کشور بگیرد، قدرت عملکرد را از آن کشور گرفته و این دشمن قابل اعتماد، اطمینان و پیش‌بینی نیست.

سردار معرفی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس تمام دنیای کفر در برابر دنیای اسلام ایستاد و خروجی پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات کربلای پنج، قطعنامه ۵۹۸ شد.

وی ادامه داد: در این قطعنامه مفاد ۱۹۸۵ الجزایر، خطوط مرزی، الوند، تبادل اسرا و شناختن صدام به عنوان متجاوز آمده بود، آمریکا پس از این پیروزی وارد خلیج فارس شد و جنگی را در این منطقه آغاز کرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آمریکای جنایتکار کشتی‌ها و سکوهای نفتی کشور را مورد حمله قرار داد و تردد نفتی صدام را آزاد و هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دارد و ۲۵۰ مسافر آن را به شهادت رساند.

سردار معروفی ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته هم به برکت خون پاک شهدا حقیقت دین در کف خیابان‌ها حفظ شد و دسیسه و توطئه دشمنان ایران اسلامی مجدد نقش برآب شد.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی سال گذشته سه سناریو علیه ملت ایران طراحی کردند گفت: نخستین توطئه آنان عدم اجرای آئین‌های مذهبی ۱۰ روز نخست ماه محرم بود که با حضور جوانان و نوجوانان در این آئین این توطئه هم ابتر ماند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: از دیگر سناریوی دشمنان اسلام اربعین زدایی از بود که می‌خواستند این آئین برگزار نشود که با شرکت ۲۲ میلیون نفر از سراسر جهان و پنج میلیون نفر از ایران اسلامی در این آئین این توطئه هم شکست خورد.

سردار رضایی افزود: ایجاد ناامنی در بیست و پنجم شهریورماه سالروز اغتشاشات سال گذشته از دیگر توطئه‌های دشمنان بود که با شکست مواجه شد.

وی تاکید کرد: ملت انقلاب اسلامی در نهم دی ماه سال ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نشان دادند که اگر نخبگان آنان اشتباه کنند، همانند صدر اسلام به نخبگان نگاه نمی‌کنند و امام ولی خود را تنها رها نمی‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیروزی رزمندگان حماس در عملیات طوفان الاقصی گفت: دشمنان به ایران و لبنان پیام خویشتن‌داری می‌دهند که منافع آنان در منطقه به خطر نیفتد و این مهم بیانگر اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان است.

سردار رضایی با اشاره به نزدیک بودن سالروز شهادت شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی اندیشه زیبا داشت و اندیشه زیبا عمل را زیبا می‌کند و این مهم موجب قرب او رسیدن به اوج شد؛ این شخصیت بزرگ تربیت یافته ولی امر مسلمین است.

وی گفت: امروز کشور با دو بحران و دو کلان مسئله مواجه است و آب و جمعیت دو بحران مهم کشور به حساب می‌آید؛ باید عوامل و علل رفع این مشکلات در دستور کار نخبگان قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ هم دو کلان مسئله کشور محسوب می‌شود که در مسئله اقتصاد باید اولویت هر استان مورد بررسی قرار گیرد و در حوزه فرهنگ هم باید در حوزه عفاف و حجاب و حوزه‌های اجتماعی اولویت‌ها مشخص و برای رفع مشکلات این حوزه تدابیر لازم اندیشیده شود.

کد خبر 714647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.