اجرای ۶ مجموعه بازی هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک

آخرین پیگیری‌ها برای اجرای ادونچر پارک (سرزمین ماجراجویی) در منطقه گردشگری نور الشهدا در جلسه‌ای با حضور شهردار اراک و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، شهردار اراک صبح امروز _ دوشنبه چهارم دی_ جلسه مشترکی میان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر با شرکت و مجری اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا که با حضور معاونان خدمات شهری و امور زیربنایی و حمل شهری و رئیس سازمان عمران شهرداری برگزار شد.

در این جلسه، آخرین پیگیری‌ها برای اجرای ادونچر پارک که در شش مجموعه بازی هیجانی ویژه کودکان و بزرگسالان از جمله نینجا کورس، اسنو برد مصنوعی، زیپلاین اتوماتیک، فلایت اسلاید و سرسره پرواز طراحی شده، مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا محمودی، شهردار اراک در این جلسه دستورات لازم برای اجرای یکی از شش مجموعه بازی هیجانی که منجر به عقد قرار داده شد را صادر و تاکید کرد: اسناد مناقصه مربوط به پنج بازی دیگر در سامانه ستاد بارگذاری و روند انتخاب پیمانکار اجرای این طرح، عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تحویل زمین به شرکت اجرای این طرح برای تجهیز کارگاه انجام شده است.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: لازم است در پروژه بزرگ منطقه گردشگری نورالشهدا اراک یک فرماندهی میدان صورت گیرد و با یک تیم اجرایی دقیق عملیات عمرانی با یک نظم و هارمونی خاص در جبهه‌های کاری متعدد اجرایی شود.

پیمان عین القضاتی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک نیز در این جلسه با بیان اینکه در دوره فعلی مدیریت شهرداری، سرعت پیشرفت پروژه‌ها مطلوب است، تصریح کرد: اجرای بازهای هیجانی و تفریحی در منطقه گردشگری نورالشهدا مردم را امیدوار به اجرای این پروژه می‌کند؛ بنابراین شورای اسلامی شهر و شهرداری با جدیت پیگیر اجرایی مجموعه ادونچر پارک در این منطقه هستند تا به زودی عملیاتی و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 714565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید نورالدین امینی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    4 1
    باعرض سلام خسته نباشید شهردار محترم لطف کنید این طرح هارا در منطقه کوه مادر اجرا نمایید هم اب فراوان داره هم چشم انداز خوبی
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      1 1
      احسنت به فرمایش شما
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      0 0
      درود بر همشهری خوبم،یک منطقه طبیعی را سالهاست به بهانه منطقه گردشگری م تغییر داده اند،کافی است،نطقه طبیعی دیگری را تغییر ندهند بهتر است.
  • M IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    2 0
    با سلام واقعا اراک هیچ جایی برا تفریح بچه ها و جوانانش نداره حتی شهرهای کوچک کنار اراک الان اکثرا دیگه موج های آبی رو دارند
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    4 0
    نورالشهدا کجاست؟
    • تقی قربانی BG ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      0 0
      سلام و خسته نباشید به شما دوستان عزیز و شهردار محترم استان بابت کمربندی از زیر منبه آب تا میدان سردشت این مساهد میشه یک فکری برایش کرد مثلاً پارک یا جای تفریحی براش انجام بدید از نظر آب هوای و ورود خروج به شهر یا خارج شدن از شهر نمای بسیار خوب و هیجانی برای شهر اراک دارد یا این که بام اراک را آنجا دورست کرد چون همه شهر ها بام شهر خودشان را دارند مثل بروجرد ملایر ولی اراک ندارد امکانش هست ممنونم از شما بزرگواران
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    2 0
    دوستان عزیز بهتر نبود،یه عکس از خود محل مورد نظر میذاشتید.
  • محمد IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    سالهاست این منطقه گردشگر طبیعی داشت ولی دخل وتصرف فعلی باعث تغییر ساختار طبیعت ونابودی درختهای چند صد ساله منطقه ودره ها وآب خان ها شده.
  • آریوبرزن IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 1
    شهر آبی اذرآب سالهاست خاک برداری شده،وباعث خطر ریزش برای خانه ها وخیابانهای اطراف شده ،چرا اون راتکمیل نمیکنند؟