تکمیل پروژه رینگ چهارم نیازمند حمایت مدیریت استان و کشور است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهرداری این کلان‌شهر از سال‌ها پیش این جسارت را به خرج داده و عملیات اجرایی پروژه رینگ چهارم ترافیکی را آغاز کرده است، اما با توجه به اینکه پروژه در سطح ملی است، برای تکمیل به کمک‌های مدیریت استان و کشور نیاز دارد تا به‌زودی به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد امروز _دوشنبه چهارم دی_ در سلسله نشست‌های «تجربه شهر» با موضوع پروژه رینگ چهارم ترافیکی اصفهان اظهار کرد: تصویب طرح سال ۹۰ در شورای برنامه‌ریزی استان انجام شد، از تمام همکارانی که در شهرداری در گذشته و حال حاضر تلاش کردند تا عملیات اجرایی این پروژه استانی و ملی در سطح شهر آغاز شود تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه چنین پروژه‌ای در هیچ کلان‌شهری وجود ندارد، افزود، رینگ چهارم ابرپروژه‌ای است که در هیچ کلان‌شهری با طول ۷۸.۲ کیلومتر و عرض ۷۵ متر وجود ندارد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهرداری این کلان‌شهر از سال‌های قبل این جسارت را به خرج داده و عملیات اجرایی پروژه رینگ چهارم ترافیکی را آغاز کرده است، اما با توجه به اینکه پروژه در سطح ملی است، برای تکمیل نیاز به کمک‌های مدیریت استان و کشور وجود دارد تا به‌زودی به نتیجه برسد.

کشاورزراد خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از پروژه رینگ چهارم به حل مسائل ترافیکی و حمل‌ونقلی در سطح شهر و استان با توجه به قرار گرفتن شهر اصفهان در چهارراه مرکزی کشور کمک می‌کند، امیدوارم این پروژه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 714535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.