مقاومت فلسطین شماری از جاسوسان رژیم صهیونیستی را بازداشت کرد

فرماندهان مقاومت پس از بررسی اسناد امنیتی به دست آمده در جریان عملیات طوفان‌الاقصی، شماری از جاسوسان رژیم صهیونیستی را در نوار غزه شناسایی و بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، یک منبع در بخش امنیت مقاومت فلسطین اعلام کرد که فرماندهان مقاومت به گنجی راهبردی دست یافتند که شامل اطلاعات امنیتی حساس در مورد چگونگی ارتباط سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) با جاسوسان خود در نوار غزه و شیوه کار این جاسوسان است.

به گفته این منبع فلسطینی، همین مسئله کار سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در غزه در جنگ طوفان‌الاقصی را با سختی و دشواری زیادی روبه‌رو کرده است.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، پس از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده‌خواهی تل‌آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی از صبح جمعه (دهم آذر) پس از پایان موعد آتش‌بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سر گرفت که در جریان آن تاکنون بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۵۴ هزار تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 714494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.