ثبت بیش از ۱۱۶ میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۱۱۶ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۱۸۵ تردد انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان بوشهر در ۹ ماه سال‌ جاری ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالکریم اخترشناس از ثبت ۱۱۶ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۱۸۵ تردد انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان بوشهر در ۹ ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: روزانه ۴۴۲ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان بوشهر ثبت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: این تعداد تردد از طریق ۶۰ سامانه تردد شمار نصب شده در راه‌های استان به دست آمده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: ۸۰ درصد راه‌های بوشهر با سامانه‌های هوشمند رصد می‌شود.

اخترشناس ادامه داد: ۶۰ دستگاه تردد شمار و ۱۹ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۵۳ سامانه دوربین ثبت تخلفات به منظور رصد و کنترل سرعت لحظه‌ای وسایل نقلیه در طول راه‌ها نصب هستند.

وی گفت: بیشترین ترددهای جاده‌ای طی ۹ ماه سال جاری در محورهای «ورودی و خروجی بوشهر»، «کنگان-عسلویه و بالعکس» و «سیراف‌-عسلویه و بالعکس» ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: محورهای «گناوه-سیاه‌مکان و بالعکس»، «دیر-بردخون و بالعکس» و «اهرم-فراشبند و بالعکس» نیز کمترین تردد خودرو را داشته‌اند.

اخترشناس گفت: هم‌وطنان قبل شروع سفر خود از طریق شماره‌گیری سامانه گویا یا مراجعه به سامانه اینترنتی ۱۴۱ می‌توانند از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

منبع: ایرنا

کد خبر 714482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.