کلاهبرداران تلگرامی با ۱۵۰ شاکی در گیلان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری کلاهبرداران سه میلیارد ریالی با ۱۵۰ نفر شاکی توسط پلیس فتا گیلان خبر داد و گفت: متهمان با شگرد «کار در منزل، ادکلن جایزه بگیر» اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: طی چند روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری افرادی در پیام‌رسان تلگرام، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پلیس با رصد فضای مجازی و اقدامات فنی، دو متهم این پرونده را شناسایی و مشخص شد این افراد در استان‌های تبریز و البرز سکونت دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی متهم زن در شهرستان کرج و متهم مرد با شگردهای پلیسی به استان گیلان هدایت و دستگیر شدند.

حسن‌پور تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس ابتدا منکر بزه انتسابی شده اما پس از مواجهه با ادله و مستندات به کلاهبرداری از ۱۵۰ نفر به ارزش سه میلیارد با شگرد «کار در منزل، ادکلن جایزه بگیر» و وعده شرکت در قرعه‌کشی اعتراف کردند.

وی گفت: این کلاهبرداران ۳۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

کد خبر 714438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.