پلیس ناجی جوان ۲۲ ساله از چوبه دار شد

با وساطت جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان جوانی ۲۲ ساله که منتظر اجرای حکم قصاص نفس بود، از چوبه دار رهایی یافت و به زندگی دوباره بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سال ۱۳۹۸ به دلیل اختلافات شخصی، پسر ۱۷ ساله‌ای در درگیری با یکی از اقوام خود کشته می‌شود و جوان ۱۸ ساله‌ای که مرتکب این قتل شده بود توسط مأموران پلیس دستگیر و با حکم مرجع قضائی به زندان منتقل و پس از سپری شدن مراحل دادرسی و قضائی فرد مذکور از سوی دادگاه کیفری به قصاص نفس با چوبه دار محکوم شد.

با توجه به اهمیت صلح و سازش در آموزه‌های دینی و قرآنی، جلسات متعددی برای ایجاد صلح و سازش بین طرفین پرونده با وساطت مستقیم سردار محمد رضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان و همراهی جمعی از ریش سفیدان و بزرگان هر دو طرف برگزار و سرانجام با کسب رضایت اولیای دم، در نهایت این جوان که اکنون ۲۲ ساله است از قصاص نفس رهایی یافته و به زندگی دوباره بازگشت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پلیس از جنس مردم و برای مردم به صورت شبانه روز خدمات خود را در قالب خدمات انتظامی و اجتماعی پیگیری می‌کند و هر کجا که لازم باشد در میان قشرهای مختلف جامعه حاضر و نسبت به اجرای سنت حسنه صلح و سازش اقدام خواهد کرد.

کد خبر 714404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.