تجمع بزرگ فرزندان حاج قاسم در اردبیل برگزار می شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و ایستادگی با حضور دانش آموزان اردبیلی، تجمع بزرگ فرزندان حاج قاسم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلام اله صفری عصر امروز_یکشنبه سوم دی_ در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: دشمنان انقلاب به شدت به دنبال کمرنگ کردن روحیه حماسی و شهادت طلبی فرزندان این آب و خاک بوده و تلاش بسیاری کرده‌اند تا یاد و نام حاج قاسم در دل نوجوانان و جوانان به فراموشی سپرده شود.

صفری با اشاره به رشادت‌ها و خدمات بسیار ارزنده شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت افزود: بمنظور ارج نهادن به این خدمات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دانش آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه در مرکز استان و در شهرستان‌ها با حضور حماسی خود یاد و خاطره آن بزرگ مرد انقلاب و دفاع مقدس را گرامی خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: تجمع برزگ دانش آموزان با محوریت استان کرمان و با حضور و سخنرانی وزیر آموزش و پرورش به‌صورت وبینار برای دانش آموزان برگزار و در ادامه شاهد اجرای برنامه‌های فاخر خواهیم بود.

صفری اظهار داشت: دانش آموزان شرکت کننده عموماً اعضای تشکل‌های دانش آموزی بوده و در روز پنجشنبه ۷ دی ماه در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) حضور خواهند یافت.

صفری افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی، تولید محتواهای چند رسانه‌ای، پویش ملی نسل طوفان، قرائت میثاق نامه در مراسم صبحگاه مدارس، نصب تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی و تشریح ابعاد مختلف زندگانی آن ابرمرد آسمانی جزو برنامه‌های متنوعی است که در سطح مدارس استان و در طول ایام سالگرد شهادت آن شهید عزیز اجرا خواهد شد.

کد خبر 714403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.