اعلام جزئیات ثبت‌نام کاروان‌های راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری

ثبت‌نام کاروان‌های راهیان نور ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در قالب کاروان‌های گروهی و شخصی عازم مناطق عملیاتی جنوب شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، هر سال در ماه‌های پایانی سال اوج سفرهای راهیان نور با اعزام کاروان‌هایی از شهرهای مختلف به سوی مناطق عملیاتی جنوب‌غرب کشور آغاز می‌شود.

ستاد مرکزی راهیان نور با تمهیداتی به تسهیل سفر علاقه‌مندان کمک می‌کند و در قالب طرح‌هایی به صورت شخصی و کاروانی آماده اعزام افراد به مناطق عملیاتی می‌شود، امسال نیز همچون سال‌های گذشته ستاد شهید حسن باقری (خودروهای شخصی) و ستاد شهید صیاد شیرازی (کاروان‌های اتوبوسی) آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

ثبت‌نام کاروان‌های ستاد شهید صیاد شیرازی از یکم دی آغاز شده و تا دهم بهمن ادامه خواهد داشت، زمان برگزاری اردوها از بیست‌وچهارم بهمن الی هفتم اسفند تعیین شده و ارگان‌ها، ادارات، مساجد، پایگاه‌های بسیج و دیگر مراکز و گروه‌ها که تمایل به برگزاری اردوی به صورت کاروانی را دارند می‌توانند از تسهیلات این ستاد استفاده کنند.

ستاد راهیان نور شهید حسن باقری مختص خانواده‌هایی است که قصد دارند با خودروی شخصی خود به مناطق عملیاتی عزیمت کنند که از یکم دی تا دهم بهمن می‌توانند در سامانه و با تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام به ثبت‌نام کنند.

کد خبر 714361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.