مسئولان زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان با خدمت به مردم زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد سید جواد هاشمی مهر روز _یکشنبه سوم دی_ در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: کمیته‌های هفت‌گانه ستاد انتخابات استان اقدامات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو برداشته‌است، اما با توجه به نزدیک بودن انتخابات وظیفه این ستادها سنگین‌تر از گذشته شده‌است.

وی افزود: امسال برای نخستین بار از رسانه ملی تبلیغات انتخاباتی نامزدها انجام می‌شود و زیرساخت‌های لازم در این رابطه فراهم شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مسئولان استانی موظف هستند تمام امکانات در اختیار خود را در خدمت عوامل اجرایی انتخابات قرار دهند.

هاشمی‌مهر با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ایشان انتخابات را پایه تحول نظام دانستند و تاکید بسیاری بر چهار مؤلفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت داشتند، بنابراین می‌طلبد با بهره‌گیری از این سخنان ارزشمند، استان را برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله استان کهگیلویه و بویراحمد در میان استان‌ها دارای بیشترین مشارکت در انتخابات بوده است با این وجود نیاز است امسال هم همچون سال‌های گذشته بستر مناسب برای برگزاری باشکوه انتخابات در استان فراهم شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید اعتمادسازی در سطح جامعه شکل گیرد تا زمینه حضور هر چه بیشتر مردم فراهم شود.

هاشمی مهر گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم باید بیش از پیش در دستور کار باشد و از سوی دیگر معضلات موجود در نقاط شهری و روستایی استان شامل طرح‌های عمرانی راکد حوزه آب، برق، راهسازی باید شناسایی و رفع این مشکلات در اولویت قرار بگیرد.

وی افزود: مشکلات مردم را باید رفع کنیم تا همچون سال‌های گذشته در پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: موضوع آموزش کادر اجرایی انتخابات در همه شهرستان‌ها باید مدنظر قرار گیرد زیرا کار آموزش بسیار حساس و مهم است.

کد خبر 714352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.