بین افرادی که قصد فرار مالیاتی دارند و افرادی که قصد این کار را ندارند تفاوت قائل شوید

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: اداره مالیات باید بین افرادی که قصد فرار مالیاتی دارند و افرادی که ناخواسته در پرداخت مالیات دچار مشکل شده‌اند، تفاوت قائل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز و مستشار عالی‌رتبه سپاه قدس در سوریه سردار شهید سیدرضی موسوی اقدام ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در شهادت این سردار شهید را برگ ننگین دیگری از کتاب جنایات اسرائیل دانست و اظهار کرد: اقدام ناجوانمردانه رژیم اشغالگر قدس که منجر به شهادت سردار شهید سیدرضی موسوی شد برگ ننگین دیگری از کتاب قطور جنایات این رژیم جنایت‌کار را نمایان کرد.

وی ادامه داد: انتظار برخورد قانونی نهادهای بین‌المللی که در ظاهر ادعای حقوق بشری دارند، با این اقدام صهیونیست‌ها، انتظاری بیهوده است، زیرا تجربه ثابت کرده است این نهادها در ظاهر شعار بشردوستانه سر می‌دهند، اما در باطن حامی آمریکای جنایت‌کار و متحدانش هستند و در مقابل جنایات رژیم اشغالگر قدس توانایی هیچ اقدامی ندارند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: ملت ایران خواهان پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به این اقدام ضد انسانی صهیونیست‌ها هستند و این انتظار در زمان مناسب محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اختلافات برخی واحدهای تولیدی با اداره مالیات بیان کرد: در خصوص مشکلات و اختلافاتی که واحدهای تولیدی با اداره مالیات پیدا می‌کنند، باید در ابتدا بررسی شود که آیا بدهی تولیدکننده به اداره مالیات بر اثر تقصیر به‌وجود آمده یا شرایط خارج از کنترل تولیدکننده بوده است و بین کسی که قصد فرار مالیاتی دارد و کسی که قصد این کار را ندارد، تفاوت قائل شد.

در این نشست، مصوباتی در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه کاهش آلودگی هوا و رفع اختلافات بین برخی تولیدکنندگان و اداره مالیات و برخی بانک‌ها به تصویب رسید.

کد خبر 714351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.