فعالیت روزبازارهای اراک ساماندهی می‌شود

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک گفت: ضوابط فعالیت روز بازارهای این شهر ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، حمید حیدری پیش از ظهر امروز _یکشنبه سوم دی_ در جلسه کارگروه روز بازارهای اراک که با هدف ساماندهی ضوابط فعالیت و بهبود وضعیت روز بازارها، برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی روز بازارهای اراک و نظارت بیشتر بر نحوه فعالیت آنها ضروری است.

وی افزود: باید یک ساختار درست و اصولی برای فعالیت روز بازارها تعریف شود، به نحوی که فعالیت این مراکز موجب رضایتمندی شهروندان شود، نه اینکه به یک معضل شهری تبدیل شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای مدیریت برگزاری روزبازارها یکی از عوامل مؤثر در ساماندهی روز بازارها به شمار می‌رود و یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری، ساماندهی و بهبود وضعیت روز بازارها بوده و این موضوع از طریق مصوبات قانونی پیگیری شده است.

در این جلسه مقرر شد اعضای کارگروه در جلسه بعدی پیشنهادات مربوطه را ارائه و بررسی لازم برای اجرا انجام شود. جلسه کارگروه روز بازارهای شهر اراک به ریاست حیدری سرپرست معاونت خدمات شهری و با حضور مدیران ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، حراست، بازرسی، امور قراردادها و مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری و سایر اعضای این کارگروه از اداره‌های اصناف، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه پیرامون ساماندهی ضوابط فعالیت روز بازارها و نحوه مدیریت و نظارت بر برگزاری آنها بحث و تبادل نظر و مقرر شد به صورت میدانی از محل برگزاری روز بازارها بازدید شود و در صورت نیاز محل برگزاری بعضی از آن‌ها تغییر پیدا کند.

کد خبر 714327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد حیدری IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    به نظر من دوستانی که اون بالا نشستن تصمیم میگیرن هیچ کدام به فکر مردم نیستن به جای اینکه گره از کار کاسب باز کن گره می اندازن
  • احمد IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    1 0
    حمید اقا روزهای یک شنبه ما عملا زندگی مان فلج می شود بلوک a شهرک کردو می نشینم نام احمد فامیلی اسحاقی به خدا ماشین نمی توانیم ازپارکینگ خارج کنیم جلوی پل بساط می کنند نمی دانیم باید به کجا مراجعه کنیم که نظمی داده شود که هم ساکنین وهم سایرین دزست عمل کنند اگر نیاز به نظر داشتین من درخدمتم
    • احمد IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      0 0
      از سمت میدان امام که وارد طالقانی میشی وانتی ها کنارخیابون پارک کردن.هر کدوم کلی سبد میوه هم چیدن تو خیابون.مردم هم دوبله سوبله پارک میکنن و پیاده میشن.هرروز وهمیشه کلی ترافیک درست میکنن. مسئولین لطف کنید رسیدگی کنید.
  • تقی قربانی BG ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام و خسته نباشید به مسولین محترم تو سی متری فوتبال سمت خیابان واشقانی میدان خاتم انبیا زمین زیادی هست اونجا با توجه به جمعیتی که دارد میدان ترباری یا بازارچه ای دورست شود ممنون می‌شویم