تشکیل مجلس قوی با پشتوانه مردمی بالا ممکن است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حضور پرشور مردم، موجب تشکیل مجلس قوی می‌شود و مجلس قوی نیز باعث توصیب قانون قوی و پیشرفت کشور خواهد شد.

سردار اسماعیل کوثری امروز در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع مردم کرمان و خوزستان که راه حل مشکلات کشور را در انتخابات دانستند، اظهار کرد: ایشان به عنوان ولی و رهبر جامعه، مردم را به درستی راهنمایی می‌کنند تا بتوانند بهترین مسیر را انتخاب کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری مسائل را به صورت دقیق بیان می‌کنند و در صحبت‌های ابتدایی سال نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند که با رعایت چهار اصل مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات می‌توان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شایسته‌ای داشته باشیم.

انتخابات حداقلی منجر به ایجاد نظام دیکتاتوری خواهد شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور پرشور و با نشاط مردم در انتخابات تصریح کرد: در اصل باید گفت که مقام معظم رهبری چارچوبه کار را مشخص کردند بدین معنی که اگر مردم در انتخابات مشارکت حداقلی داشته باشند در آینده به سمتی حرکت خواهیم کرد که نظام دیکتاتوری در کشور به وجود بیاید و مردم در چنین نظامی حق شرکت در مسائل مهم کشور را نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: بنابراین لازم است که مردم در انتخابات حضور گسترده‌ای داشته باشند و به هر نحوی که صلاح می‌دانند انتخاب خود را انجام دهند تا با پشتوانه مردم مجلسی قوی برای کارهای بزرگ داشته باشیم.

حضور پرشور مردم؛ مجلس قوی و قانون قوی رقم خواهد زد

کوثری با تاکید بر اینکه در اصل حضور پرشور مردم، مجلس را قوی می‌کند و در این راستا باید رقابت بین گروه‌های سیاسی و نمایندگان ایجاد شود، ابراز کرد: نمایندگان منتخب باید در برابر مردمی که در انتخابات شرکت می‌کنند پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: مجلس به صورت جمعی قانون تصویب می‌کند و قوانین را برای اجرا در جامعه به دولت ابلاغ می‌کند؛ بنابراین مجلس قوی باعث می‌شود قانون قوی داشته باشیم و کشور پیشرفت کند.

دشمن برای مردم آِیه یاس می‌خواند اما به اهداف خود نخواهد رسید

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه برخی تلاش دارند تا مردم را از انتخابات دلسرد کنند، گفت: دلسرد کردن مردم در انتخابات به ضرر کشور است؛ دشمنان سعی دارند به مردم القا کند که چه تفاوتی بین این مجلس و مجالس قبلی وجود داشته و مرتباً آیه یاس برای مردم ما می‌خوانند.

وی اضافه کرد: البته تفکر و اساس فکر دشمن این است که مردم را دلسرد کند تا پای صندوق‌ها نیایند و پس از آن القا کنند که مردم از نظام جمهوری اسلامی دلسرد شده‌اند و در انتها به اهداف پلید خود برسند در صورتی که ۴۵ سال است با این روش به لطف خدا به نتیجه‌ای نرسیده‌اند و مردم ما همانطور که قبل از انقلاب اسلامی در صحنه حضور پیدا کردند توسط نسل‌های بعد نیز حضور خواهند داشت.

لزوم تبیین اندیشه‌های دشمن برای نسل جوان

کوثری خاطر نشان کرد: قطعاً نسل جدید جای پدران خود و شهدا را خواهند گرفت و با حضور پر رنگ و با نشاط خود در انتخابات اسفندماه این توطئه را نیز که توسط دشمنان و برخی عناصر داخلی ناآگاه به وجود آمده است، ناکام خواهند گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: حدود دو ماه تا انتخابات اسفندماه فرصت باقی است اما از هم اکنون دشمنان ما توطئه‌های خود را شروع کرده‌اند؛ از این رو لازم است این مسئله را در بین جوانان تبیین کنیم تا انتخابات پر نشاطی را داشته باشیم.

کد خبر 714315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.