صنعت‌نفت آبادان _ ذوب‌آهن اصفهان/ بازگشت ذوب‌آهن به ریل پیروزی مقابل بحران‌زده‌های برزیلی!

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری بهترین تیم بازی‌های خارج‌ازخانه بوده تا این موضوع امتیاز مثبتی برای این تیم در آستانه دیدار با تیم صنعت‌نفت آبادان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان عصر فردا _دوشنبه چهارم دی‌_ در چارچوب هفته چهاردهم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت و هرکدام به‌دنبال کسب پیروزی پس از چند هفته ناکامی خواهند بود.

کوبل‌داوری

داور وسط بازی فردای صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان علی‌اصغر مؤمنی است و حسن ظهیری به‌همراه سعید زیبا کمک‌داورانی هستند که مؤمنی را در امر قضاوت یاری می‌کنند. همچنین روح‌الله شریفی به‌عنوان داور چهارم و مسعود مرادی به‌عنوان ناظر داوری در این جدال انتخاب شده‌اند.

صنعت‌نفت آبادان _ ذوب‌آهن اصفهان/ بازگشت ذوب‌آهن به ریل پیروزی مقابل بحران‌زده‌های برزیلی؟

وضعیت صنعت‌نفت و ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تا پایان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب دو پیروزی، پنج تساوی و شش شکست و کسب فقط ۱۱ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول ایستاده و فقط شش امتیاز با قعر جدول فاصله دارند. درحالی‌که ذوب‌آهن با پنج پیروزی، شش تساوی و دو شکست و ۲۱ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

مهمان‌نواز همچون برزیلی‌ها

آبادانی‌ها در فصل قبل هم بدترین نتایج را در بازی‌های خانگی داشتند و این هرگز اتفاق جالبی برای برزیل فوتبال ایران نیست. شاگردان ویسی که در خانه خود سه تساوی و چهار شکست متحمل شده و بردی نداشته‌اند در آخرین بازی خانگی خود در نیم فصل کار بسیار سختی خواهند داشت چرا که قرار است با ذوب آهنی دیدار کنند که تحت هدایت محمد ربیعی تابه‌حال خارج از خانه شکست نخورده و نتایج خوبی کسب کرده است.

ادامه‌اجباری با گواردیولای وطنی تا پایان نیم‌فصل

پس از این دیدار عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست‌خبری اعلام کرد از سمت خود استعفا کرد و با مذاکرات مسئولان باشگاه صنعت‌نفت با این سرمربی استعفای وی را قبول کردند اما قرار است ویسی تا پایان نیم‌فصل اول روی نیمکت صنعت‌نفت بنشیند. فراز کمالوند یکی از مربیان کهنه کار لیگ برتری گزینه جدی مدیران این باشگاه برای هدایت تیم صنعت‌نفت آبادان است. فراز کمالوند در حال حاضر مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته اول کشور است.

صنعت‌نفت آبادان _ ذوب‌آهن اصفهان/ بازگشت ذوب‌آهن به ریل پیروزی مقابل بحران‌زده‌های برزیلی؟

نباز و بی‌رحم در خانه رقبا مانند ذوب‌آهن

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری بهترین تیم بازی‌های خارج‌ازخانه بوده و از این حیث حتی از استقلال و سپاهان هم اوضاع خیلی بهتری دارد. گاندوها تلافی ناکامی‌های خارج‌ازخانه‌شان طی دو فصل قبل را در همین نیم‌فصل اول لیگ برتر درآوردند و تاکنون به چهار برد و سه تساوی در خانه حریفان رسیده و باختی هم نداشته‌اند. آماری که قطعاً در بازی فردا به‌دنبال بهبود آن مقابل تیم بحران‌زده عبدالله ویسی هستند.

چراغ اول نقل‌وانتقالات نیم‌فصل توسط گاندوها روشن شد

محمدرضا حسینی، ستاره سابق سپاهان، در تابستان گذشته از جمع طلایی‌پوشان جدا شد و سپس بدون عقد قرارداد رسمی به تمرینات ذوب‌آهن اضافه شد تا کار خود را زیر نظر محمد ربیعی دنبال کند. حسینی در نیم‌فصل دوم به جمع بازیکنان ذوب‌آهن اضافه خواهد شد تا برای این تیم اصفهانی که فصل خوبی را هم پشت‌سر می‌گذارد، توپ بزند.

ستاره خوش‌تکنیک تیم ربیعی غایب بزرگ هفته

در جریان دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و فولادخوزستان و درحالی که شاگردان محمدربیعی با ارائه فوتبال مالکانه به دنبال برتری در دیدار. خانگی بودند، در دقیقه ۶۶ اخراج فردین یوسفی (با دریافت کارت زرد دوم) باعث شد این تیم نتواند به عملکرد خوب خود ادامه دهد و یک بازی خانگی دیگر را هم با ناکامی در کسب پیروزی به پایان رساند و فردا هم یکی از مهره‌های کلیدی‌اش را در اختیار نخواهد داشت.

صنعت‌نفت آبادان _ ذوب‌آهن اصفهان/ بازگشت ذوب‌آهن به ریل پیروزی مقابل بحران‌زده‌های برزیلی؟

درهای بسته به‌روی هواداران

باشگاه صنعت‌نفت آبادان امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، باتوجه به ابلاغ سازمان لیگ برتر، دیدار تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. محرومیت تماشاگران آبادانی به‌دلیل تخلفات انضباطی در دیدار صنعت‌نفت و آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم این رقابت‌ها صورت گرفته است.

تاریخچه تقابل صنعت‌نفت و ذوب‌آهن در لیگ‌برتر

دو تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان تاکنون در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر خلیج‌فارس ۲۴ بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بین ذوب‌آهن به ۹ پیروزی و صنعت‌نفت به شش پیروزی رسیده‌اند، ضمن اینکه ۹ دیدار دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.

در ۲۴ تقابل دو تیم ۶۶ گل به ثمر رسیده است که ۴۰ گل سهم ذوب‌آهن و ۲۶ گل سهم صنعت نفت بوده است. دو تیم در حالی فردا برای سیزدهمین بار در آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند که در ۱۲ تقابل قبلی سهم هریک از دو تیم سه پیروزی بوده است و شش دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

کد خبر 714307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.