تجهیزات خودرویی هلال‌احمر خراسان شمالی تقویت می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: قول‌های مساعدی برای افزایش و تقویت تجهیزات خودرویی هلال‌احمر استان از مسئولان کشوری اخذ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _یکشنبه سوم دی_ در آئین نکوداشت روز جهانی داوطلب اظهار کرد: داوطلبان هلال احمر از مردم بوده و بدون هیچ منت و چشمداشتی در سخت‌ترین شرایط و حوادث در کنار مردم هستند.

وی با قدردانی از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان و فعالیت‌های بشردوستانه آن‌ها، افزود: داوطلبان هلال‌احمر همواره در تمام عرصه‌ها حاضر بودند و مرزها را فارغ از هرگونه وابستگی، برای کمک و نجات جان مردم درنوردیده و علاوه بر استان در کشورهای همسایه هم به ارائه خدمت می‌پردازند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: داوطلبان هلال‌احمر با همدلی و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها و نهادها بدون هیچ‌گونه سردرگمی در حوادث، بی‌دریغ کمک می‌کنند.

حسین‌نژاد با اشاره به تجهیز و اجرای زیرساخت‌ها، فضای آموزشی و کمک‌رسانی جمعیت هلال‌احمر در استان، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، قول‌های مساعد برای تجهیز و اختصاص تجهیزات خودرویی داده شده است.

وی با اشاره قرار گرفتن در آستانه ۹ دی و روز بصیرت افزود: حوادث سال ۸۸ توهین به آرای مردم بود. داوطلبان هلال‌احمر همان‌طور که همواره در همه میدان‌ها به عنوان سفیران خدمت‌رسان حاضر بودند در این میدان نیز به عنوان سفیران دعوت به حضور حداکثری و مشارکت گسترده در انتخابات، حاضر خواهند بود و با فراهم‌سازی حضور حداکثری در انتخابات، دشمن را ناامید خواهند کرد.

کد خبر 714304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.