دریافت تعهد هنگام تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر ترک فعل است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به روند تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر شهرداری و دریافت تعهد از آن‌ها انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه سوم دی_ در نطق میان‌دستور صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم کرمان و خوزستان اظهار کرد: ایشان در این دیدار نکات مهمی را از جمله مشارکت قوی، رقابت واقعی و سلامت و امنیت در خصوص انتخابات بیان کردند، مجلس قوی مجلسی است که جوانان و افراد مجرب در آن باشند، انتخابات جلوی دیکتاتوری را می‌گیرد، دل‌سرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است، انتخابات پایه تحول است، رقابت یعنی میدان برای مسابقه جناح‌های سیاسی با نگاه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باز باشد.

وی افزود: از مردم استدعا دارم که در این انتخابات که سرنوشت آنان را مشخص می‌کند، آینده‌نگری را مدنظر قرار دهند و حضور پرشور و گرمی داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به کاندیداهای انتخابات پیش‌رو گفت: آیا به مشکلات اصفهان آشنا هستید؟، چهار سال گذشت، نمایندگان باید گزارش دهند که برای اصفهان چه کرده‌اند؟، آیا نامزدها می‌خواهند همین روند را ادامه دهند؟، مردم مطالبه‌گر هستند و آن‌ها را بازخواست می‌کنند.

شریعتی در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص عملکرد سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان درباره وضعیت آلودگی هوا تصریح کرد: این سازمان باید پاسخ دهد که در شرایط آلودگی هوای اصفهان، چه اقداماتی برای انتقال مشاغل مزاحم می‌توانسته است، انجام دهد و در این زمینه چه کرده است؟

وی گفت: کمیته بحران تشکیل شده، اما هنوز یک جلسه از این کمیته برگزار نشده است که باید به این موضوع نیز توجه کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر شهرداری خاطرنشان کرد: در تبدیل وضعیت ایثارگران منت سر آن‌ها نگذاریم، این قانون است و باید اجرا شود؛ البته اجرا شده است، اما چرا از کسی که می‌خواهد تبدیل وضعیت شود، تعهد می‌گیریم که حکمش فقط باید کارگری باشد؟ اگر حکم شخصی کارگری زده شود تا پایان خدمت، حتی اگر مدارک تحصیلی بالا دریافت کند، نمی‌تواند به کارمند تبدیل شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: تنها کلان‌شهری هستیم که برای تبدیل وضعیت ایثارگران از آن‌ها تعهد می‌گیریم و اگر امضا ندهند، تبدیل وضعیت نمی‌شوند و این امر ترک فعل است.

کد خبر 714288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.