شعار «اصفهان من، شهر زندگی» امروز مورد توجه کل کشور است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پژوهش برگزیده شهرداری اصفهان در خصوص تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» گفت: امروز «شعار اصفهان من، شهر زندگی» مورد توجه کل کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه سوم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به جشنواره ملی پژوهش شهرداری تهران که با ۲۵۷۴ اثر برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره از حرفه‌ای‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های کشور است که در دوره اخیر آن در میان ۴۵ اثر برگزیده دو اثر از شهرداری اصفهان دیده شد که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به پروژه‌های برگزیده شهرداری اصفهان در این جشنواره افزود: پ تبیین گفتمان اصفهان من شهر زندگی یکی از دو پژوهش برگزیده است که محتوا و پیگیری آن توسط اعضای شورای اسلامی شهر انجام و توسط مدیریت شهری دنبال شد و هم‌اکنون «شعار اصفهان من، شهر زندگی» مورد توجه کشور است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح ساماندهی تردد، کاهش تخلفات و پارک موتورسیکلت‌ها از دیگر پژوهش برگزیده است که انجام آن جای تشکر دارد، اما انتظار ما از شهرداری این است که پیوست اجرایی آن را در دستور کار قرار دهد تا در تردد و ساماندهی و کاهش تخلف موتورسیکلت‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 714272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.