تاکسی‌های اینترنتی باید زیر نظر شهرداری باشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی باید قانونی و درست باشد، به همین دلیل نیاز به مدیریت موضوع توسط شهرداری داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی چمران در حاشیه دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز پس از تذکرات، گزارش محله‌گردی در منطقه ۱۵ قرائت خواهد شد، اظهار کرد: بررسی اساسنامه دو سازمان و تبصره‌های بودجه نیز در دستور جلسه امروز قرار دارد.

وی با بیان اینکه موضوع تراموا هنوز به صورت رسمی به شورا نیامده است، افزود: باید این مصوبه را ابتدا در کمیسیون حمل و نقل و سپس شورا بررسی کنیم، اگر راه دیگری طی شود، اشتباه است. وقتی در تهران مترو را به عنوان حمل و نقل انبوه بر داریم، باید گفت که تراموا وسیله گرانی است و انبوه‌بر نیست، ترجیح می‌دهیم از لحاظ بودجه به مترو بپردازیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس باید توسط شهرداری نظارت شود، خاطرنشان کرد: کار کردن تاکسی‌های اینترنتی باید قانونی باشد، به همین دلیل نیاز به مدیریت توسط شهرداری داریم.

چمران با بیان اینکه به شهرداری منطقه ۱۵ اعلام کردیم که بررسی‌های لازم را برای کاهش ترافیک ناشی از راه‌اندازی سرای ایرانی انجام دهند، گفت: راه‌حل‌هایی برای ساماندهی این اوضاع پیش‌بینی شده است، اما در مجموع باید راهکارهای ترافیکی در این بخش اجرا شود.

منبع: همشهری

کد خبر 714254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.