تصویب لایحه ویژه تخفیف در ارائه خدمات فرهنگی و تفریحی به‌مناسبت روز زن

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان از تصویب لایحه ویژه تخفیف در ارائه خدمات فرهنگی و تفریحی به‌مناسبت روز زن و تدارک رویدادهای متنوع ویژه این ایام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزانه کلاهدوزان امروز _یکشنبه سوم دی_ در نطق میان‌دستور صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت زهرا (س) و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر اصفهان برای تصویب لایحه‌ای به این مناسبت اظهار کرد: امروز در صحن علنی شورا به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و با هدف افزایش سطح نشاط و شادابی در شهر، لایحه‌ای ویژه ارائه خدمات فرهنگی و تفریحی با تخفیف ۷۰ درصدی به بانوان در بازه زمانی نهم تا پانزدهم دی بررسی شد و به تصویب اعضا رسید.

وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر به‌منظور تصویب این لایحه افزود: ضمن تشکر از همکارانم در تصویب لایحه متذکر می‌شوم که این لایحه تنها بخشی از برنامه‌هایی است که در مدیریت شهری برای گرامیداشت مقام زن تدارک دیده شده است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حدود دو ماه است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با تشکیل جلسات مختلف و اتاق‌های فکر با کمک صاحبان اندیشه برای برگزاری با کیفیت رویدادهای هفته زن برنامه‌ریزی می‌کند.

کلاهدوزان با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده تصریح کرد: برپایی نمایشگاه «شهربانوی زندگی» با تاکید بر الگوی سوم زن شامل توسعه فردی و خانوادگی و اجتماعی بانوان از جمله این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات و تولیدات بانوان از اهداف این نمایشگاه است که در ساعات صبح برای بازدید بانوان و عصر برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه اتوبوس‌هایی نیز برای انتقال بانوان به محل نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: علاوه بر این نمایشگاه، رویدادهای دیگری همچون نشست‌های تخصصی زنان خیر و کارآفرین، جشن در زندان زنان، ارائه خدمات تفریحی و پایش سلامت در باغ‌های بانوان، برگزاری جشن‌های محلی در ۲۲۰ محله با تاکید بر بازی‌های حرکتی، پویش «به نیت مادرم» نیز تدارک دیده شده است.

کلاهدوزان با اشاره به هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های این هفته گفت: دستگاه‌های دیگر از جمله اصناف در این هفته به افتخار زنان ایران خدماتی ارائه می‌دهند.

کد خبر 714253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.