توسعه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در دستور کار است / برگزاری ۴۳ عنوان نمایشگاهی در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل نمایشگاه‌های اصفهان گفت: در سال جاری بیش از ۴۳ رویداد نمایشگاهی داشته‌ایم که نزدیک به ۳۱ مورد آن انجام شده و تا پایان سال سایر رویدادها نیز انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا طحانیان صبح امروز _یکشنبه سوم دی_ در نشست خبری شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان با اهالی رسانه اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی با روابط متقابل با اصحاب رسانه می‌تواند مشکلات این مجموعه را حل کند و برای رفع آنان برنامه‌ریزی‌های خوبی داشته باشد و در این حوزه به یکدیگر کمک برسانیم.

وی افزود: طی هفت ماه گذشته نمایشگاه بین‌المللی یکی از شلوغ‌ترین دوره‌های خود را داشته است و به‌طور تقریبی سعی شده است هر هفته نمایشگاه برگزار شود، تمام سعی و تلاش ما بر این اساس بوده که حاصل کار صنایع شهر و کشورمان را در نمایشگاه‌ها ارائه دهیم، نمایشگاه اصفهان با قدمت ۳۰ ساله خود، در کشور جزو بهترین‌ها بوده است و همچنان سعی داریم این خوب بودن را به بهترین نحو نشان دهیم و تلاشمان بر آن است که بهتر از قبل باشیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های اصفهان عنوان کرد: رشد نمایشگاهی از لحاظ بازدیدها و شرکت سازمان‌ها بسیار خوب بوده است، نمی‌توان گفت عالی بوده‌ایم، اما در کشور تقریباً به عنوان یک نمایشگاه خوب شناخته شده‌ایم، امید داریم با برنامه‌ریزی‌هایی که در سال ۱۴۰۲ برای ۱۴۰۳ شده است، سالی بهتر داشته باشیم.

طحانیان افزود: سال جاری بیش از ۴۳ رویداد نمایشگاهی داشته‌ایم که نزدیک به ۳۱ مورد آن انجام شده و تا آخر سال سایر رویدادها نیز انجام می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های اصفهان افزود: در حوزه بین‌المللی سعی شده است که از کشورهای مختلف و از توان و پتانسیل خواهرخواندگی و ارتباطی که با وزارت خارجه داریم بتوانیم یکسری از شرکت‌ها و تعدادی از مسئولین شهرهای مختلف و یا تجار شهرهای مختلف را در نمایشگاه حاضر کنیم که این موضوع نسبت به‌سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.

طحانیان گفت: در بخش ارتباطات خارجی سعی شده است که چند عنوان نمایشگاهی برگزار شود، تاکنون برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به کشورهای روسیه، اسپانیا و ایتالیا هیئت‌هایی را اعزام کنیم و همکاری‌هایی صورت گرفته است، در حوزه بین‌المللی و خارجی رشد خوبی داشته‌ایم و امیدواریم در سال آینده با برنامه‌ریزی بهتر این همکاری را دوچندان کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از کارهای بسیار مهمی که در سال ۱۴۰۱ آغاز شد، بحث برنامه‌ریزی، تهیه استراتژی و ایجاد یک چشم‌اندازی بود که بر اساس آن فعالیت‌های ما شکل بگیرد.

مدیرعامل نمایشگاه‌ها افزود: تمام فعالیت‌های‌که روی برندینگ لازم بود برای آنکه بتوانیم در راستای آن جایگاه خود را به‌عنوان بازبینی و بازنگری طرح استراتژیک خود حفظ کنیم شکل گرفت و نگاه نرم‌افزاری بیشتر به این موضوع داشتیم.

طحانیان گفت: در کنار بحث برنامه‌ریزی چشم‌انداز و بازنگری آنها یکی از نکات خیلی مهم، حفظ و نگهداری نمایشگاه است که نیاز به یک فکر و نگهداری خوب نیاز داشت که طی برنامه‌های مختلف چه از لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سعی شده است یک برنامه جامع برای نگهداری نمایشگاه و حوزه فضای سبز آن، نگهداری تجهیزات و موضوعات مختلف دیگری که در نمایشگاه ایجاد شده است، به وجود بیاوریم.

وی تصریح کرد: از دیگر کارهایی که بسیار اهمیت دارد و همیشه در این حوزه از ما سوال می‌شود، موضوع توسعه‌ای نمایشگاه است که تقریباً این طرح‌ها با شروع فاز دو، بحث توسعه معابر و توسعه پارکینگ‌ها، همچنین تجهیزاتی که در فضای نمایشگاهی لازم بوده؛ سعی شده است بحث توسعه‌ای مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 714249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.