شاخص آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۳ دی

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در حال حاضر هوای سه شهر استان تهران قرمز و سه شهر نارنجی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای مناطق بیست‌دوگانه تهران هم‌اکنون با شاخص ۱۰۳ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

در ابتدای صبح امروز _ یکشنبه سوم دی_ ایستگاه اقدسیه در منطقه یک با شاخص ۶۵، ایستگاه گلبرگ در منطقه هشت با شاخص ۸۵، ایستگاه اتوبان محلاتی در منطقه ۱۴ با شاخص ۸۱، ایستگاه مسعودیه در منطقه ۱۵ با شاخص ۷۰، ایستگاه ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۰۰، ایستگاه تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۸۷، ایستگاه شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۵، ایستگاه وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۵۵، ایستگاه پونک تهران با شاخص ۷۲ و ایستگاه شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۶۱ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) است.

ایستگاه شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۱۹، ایستگاه پیروزی در منطقه ۱۳ با شاخص ۱۲۵، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۱۶، ایستگاه شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۴۰، ایستگاه شریف در منطقه دو با شاخص ۱۱۵، ایستگاه فتح در منطقه ۹ با شاخص ۱۴۵، ایستگاه شادآباد در منطقه ۱۸ با شاخص ۱۲۰ و ایستگاه شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۳۴ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

ایستگاه شهر ری در منطقه ۲۰ تهران نیز با شاخص ۱۶۸ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم است.

در حال حاضر از شهرهای استان تهران پیشوا با شاخص ۱۵۶، قرچک با شاخص ۱۸۰ و باقرشهر با شاخص ۱۹۸ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم است. همچنین ایستگاه پاکدشت با شاخص ۱۲۸، باغستان با شاخص ۱۳۳، ملارد با شاخص ۱۰۷ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

ایستگاه لواسانات، پردیس، اسلامشهر و شهریار به ترتیب با شاخص ۶۳، ۶۴، ۶۰ و ۸۱ در وضعیت هوای قابل قبول است. شاخص ایستگاه دماوند، رباط کریم و قدس نیز ۴۹، ۴۷ و ۴۴ در وضعیت سبز و هوای پاک است.

لازم به ذکر است ابتدای صبح امروز_ یکشنبه سوم دی_ تمام ایستگاه‌های شهرهای استان تهران و بعضی ایستگاه‌های کلان شهر تهران خاموش بود.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

از ابتدای سال جاری تا امروز در تهران ۹ روز هوای پاک، ۱۸۳ روز هوای قابل قبول، ۷۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۰ روز هوای ناسالم در روزشمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

کد خبر 714176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رادین IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    هوا امروز خوب بود ارشاد وحید دوستم♡
  • نا شناس IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    تعطیل کنید مدارس رو