ترکیب احتمالی سپاهان برابر آلومینیوم اراک

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف آلومینیوم اراک می​‌رود که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان پس از پنج پیروزی متوالی در لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهاردهم میزبان آلومینیوم است. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان برای دیدار با آلومینیوم محمد قربانی و میلاد زکی‌پور را به دلیل چهار اخطاره بودن در اختیار ندارد، علاوه بر این دو، سیاوش یزدانی نیز همچنان به دلیل مصدومیت از دسترس مورایس خارج است. امید نورافکن با پشت سر گذاشتن مصدومیت و محرومیت‌های انضباطی مجوز بازی پیدا کرده است، اما با توجه به سطح آمادگی او که تازه از بند مصدومیت رها شده است، بعید است مورایس از او استفاده کند. رضا اسدی دیگر بازیکن سپاهان در هفته‌های اخیر با وجود سرماخوردگی در ترکیب اصلی حضور داشت و برابر آلومینیوم نیز به احتمال فراوان توانایی بازی در ترکیب اصلی را خواهد داشت.

فرصت بازگشت دانشگر به ترکیب اصلی در غیاب قربانی

با توجه به محرومیت محمد قربانی برابر آلومینیوم، محمد دانشگر بالاخره با پشت سر گذاشتن تنبیه انضباطی به ترکیب اصلی بازمی‌گردد و زوج هادی محمدی در قلب دفاع خواهد شد. در سمت چپ خط دفاعی اما با توجه به محرومیت زکی‌پور، پیش‌بینی جایگزین او کمی مشکل است. آریا یوسفی و برایان دابو محتمل‌ترین گزینه‌های جانشینی زکی‌پور در دفاع چپ هستند که البته احتمال بازی کردن یوسفی بیشتر است. در سمت راست نیز یکی از آماده‌ترین بازیکنان این فصل لیگ برتر یعنی رامین رضائیان حضور خواهد داشت تا اینگونه خط دفاعی مقابل پیام نیازمند در دروازه شکل بگیرد.

خط هافبک دوباره با طراحی فرشاد

برایان دابو و محمد کریمی این هفته‌ها عملکرد خوبی به عنوان دو هافبک دفاعی سپاهان داشته‌اند و به احتمال فراوان فردا هم در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت. نفر سوم خط هافبک، کسی نیست جز فرشاد احمدزاده که پس از پشت سر گذاشتن محرومیت دوباره به ترکیب اصلی بازمی‌گردد تا طراحی حملات سپاهان را به عنوان هافبک بازی‌ساز اصلی تیم بر عهده داشته باشد.

البته در صورتی که مورایس ترجیح دهد از دابو در دفاع چپ به جای زکی‌پور استفاده کند، محمدجواد حسین‌نژاد به ترکیب اصلی راه پیدا می‌کند تا در کنار محمد کریمی و احمدزاده خط هافبک سه‌نفره را تشکیل دهند.

خط آتشی که از همیشه خطرناک‌تر است

شهریار مغانلو پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت و بازگشت به ترکیب اصلی روزهای بسیار خوبی را در ترکیب اصلی سپاهان پشت سر می‌گذارد؛ او که با درخشش در سه دیدار اخیر به صدر جدول گلزنان لیگ راه پیدا کرده است، امروز نیز در رأس خط آتش سپاهان قرار دارد. رضا شکاری و رضا اسدی در دو سمت خط حمله سپاهان حضور خواهند داشت، البته این احتمال هم وجود دارد که در صورت آماده نبودن رضا اسدی، مورایس از کاوه رضایی در پست وینگر راست استفاده کند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر آلومینیوم به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، آریا یوسفی، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، رضا شکاری و شهریار مغانلو

کد خبر 714166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.