خودروهای شخصی پارک شده در مسیرهای پرترافیک به پارکینگ منتقل می‌شود 

رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: در صورت پارک وسایل نقلیه شخصی در مسیرهای پرترافیک و ایجاد پارک دوبل و سدمعبر، خودروها به پارکینگ انتقال داده شده و این مسئله به مالک خودرو اطلاع‌رسانی می‌شود.  

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا همتی‌زاده اظهار کرد: پلیس راهور استان کردستان در راستای امنیت ترافیکی و به منظور برگزاری هرچه بهتر طرح ترافیکی زمستانه، با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان و همچنین انتظامی شهرستان‌ها از تمام توان و پتانسیل موجود خود استفاده می‌کند.

وی افزود: پلیس برای معابر درون شهری حداکثر تلاش خود را کرده و با رانندگان خودروهایی که با پارک دوبل و سد معبر باعث ایجاد مزاحمت، راه‌بندان، ترافیک و موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم می‌کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان کردستان اضافه کرد: در صورت پارک وسایل نقلیه شخصی در مسیرهای پرترافیک و ایجاد پارک دوبل و سد معبر، خودروها به پارکینگ انتقال داده شده و این مسئله به مالک خودرو اطلاع‌رسانی می‌شود.

همتی‌زاده به رانندگان و شهروندان توصیه کرد تا از انجام پارک دوبل، ایجاد سد معبر، تخلفات حادثه‌ساز و سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و قبل از حرکت کمربند ایمنی خود و سرنشینان را ببندند.

کد خبر 714151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.