رفع تصرف ۲هزار متر مربع از اراضی ملی در  گیلان

فرمانده انتظامی فومن از رفع تصرف دوهزار متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد و گفت: متصرف ۷۵ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا فیضی با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی برای آیندگان یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: پلیس با سودجویانی که به منابع طبیعی و ملی دست‌درازی کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی به دریافت خبری در خصوص تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای شهرستان فومن و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه اشاره کرد و افزود: مأموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن خاطرنشان کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم دو هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک دیوارکشی و محصور کرده است.

فیضی از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را شش میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: متصرف ۷۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 714130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.