بیمه حوادث خدمت جدید «اصپاک»/ دغدغه زیست‌محیطی شهروندان باید افزایش پیدا کند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه جوایز و خدمات جدیدی در برابر تحویل پسماند برای شهروندان در نظر گرفته شده است، گفت: بیمه حوادث خدمت جدید «اصپاک» است که در صورت دریافت ۴۰ سکه از این نرم‌افزار، برای دو نفر بیمه حوادث صادر می‌شود.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حوزه «اصپاک» که یک نرم‌افزار مکانیزم هوشمند جمع‌آوری پسماند خشک است، بیشترین دغدغه شهرداری موضوع تفکیک و تحویل پسماند در مبدا بود.

وی افزود: نرم‌افزار اصپاک در حال توسعه بوده و قرار است در حوزه‌های مختلف پسماند به‌خصوص پسماند خشک فعالیت داشته باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این نرم‌افزار برای شهروندانی که پسماند خشک تحویل می‌دهند، بیمه آتش‌سوزی منازل را در نظر گرفته بودیم که با استقبال شهروندان روبه‌رو شد و هفت هزار بیمه‌نامه در شهر اصفهان برای خانوارها صادر شده است که این موضوع ضریب ایمنی شهر را افزایش می‌دهد.

ساکتی با بیان اینکه جوایز و خدمات جدیدی در برابر تحویل پسماند برای شهروندان در نظر گرفته شده است، گفت: بیمه حوادث یکی از جدیدترین جوایزی است که با دریافت ۴۰ سکه در نرم‌افزار اصپاک، برای دو نفر بیمه حوادث صادر می‌شود.

وی افزود: در این نرم‌افزار جوایز دیگری از جمله تخفیف خرید اینترنتی از فروشگاه‌های شیپ‌شاپ و امکان خرج کردن سکه‌های دریافتی از تحویل پسماند خشک برای امور خیریه و بیماران سرطانی وجود دارد، همچنین از یکم دی تا سی‌ام بهمن شهروندان با تحویل ۱۰ کیلوگرم پسماند خشک یک امتیاز در قرعه‌کشی ۱۰ دستگاه دوچرخه دریافت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این نرم‌افزار در حال ارتقا است، خاطرنشان کرد: خدمات شهری در حوزه مدیریت پسماند را در این نرم‌افزار قرار می‌دهیم تا شهروندان بتوانند از ظرفیت این نرم‌افزار استفاده کنند.

ساکتی گفت: دغدغه زیست‌محیطی شهروندان باید افزایش پیدا کند و نگاه اقتصادی به این موضوع نداشته باشند، زیرا اقتصاد تنها درآمد نیست، بلکه بهداشت و محیط زیست نیز یک اقتصاد است.

وی با بیان اینکه باید فایده تحویل پسماند خشک در شهر را سنجید، ادامه داد: فواید قابل ارزش‌گذاری نیست و امید است تا شهروندان مشارکت خوبی در این زمینه و برای شهر داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان افزود: پیکج‌هایی را به مناسبت شب یلدا برای قدردانی از شهروندان دغدغه‌مند که بیشترین ظرفیت سفارش‌دهی در نرم‌افزار اصپاک را داشتند، تهیه و به آن‌ها تقدیم کردیم.

ساکتی گفت: شهروندان با مراجعه به سامانه «اصفهان من» به نشانی app.isfahan.ir یا وبگاه اصپاک به نشانی http://isfpak.com می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.

کد خبر 714110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.