سپاهان بدون کسر امتیاز صدرنشین لیگ است/ در اصفهان کسی قدر مرا ندانست

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سپاهان حرفه‌ای‌ترین باشگاه ایران و بدون احتساب کسر امتیاز حق این تیم صدرنشینی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک عصر امروز_ شنبه دوم دی_ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی مشکلی داریم، سپاهان بهترین تیم ایران و از هر لحاظ نمونه است. جایگاه سپاهان صدر جدول است، کاری به امتیازات کسر شده از این تیم ندارم اما در زمین امتیازات زیادی گرفته است.

وی افزود: سپاهان کار ما را سخت می‌کند امیدوارم باتوجه به تمریناتمان بازی خوب و آبرومندانه‌ای را به نمایش بگذاریم. لازم است درباره قضاوت صحبت کنم، داور بازی فردا همان داوری بود که سال گذشته داور بازی پیکان و سپاهان بود، اشتباهات زیادی اتفاق افتاد که تأثیرگذار بود امیدوارم فردا قضاوت عادلانه انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: سپاهان به هیچ‌کس نیاز ندارد، امیدوارم از تمام جهات عالی باشند همه لذت ببرند و فوتبال درون زمین نتیجه را مشخص کند. فردا بازیکنان خوبمان را در اختیار نداریم و از همه نظر محدودیت داریم، با جایگزین‌ها و تاکتیک تیمی به‌دنبال گلزنی خواهیم بود. اما اصل دفاع و حمله هستیم. سپاهان در حمله بازیکنان باکیفیتی دارد ما هم در دفاع باید ساختار خوبی داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: ما ۱۷ بازیکن از دست دادیم، سپاهان اما مسیر تکاملی داشته، با حفظ بازیکنان و سرمربی تکمیل‌تر شده و تیم امسالشان نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است، امیدوارم فردا قضایا فوتبالی باشد. امسال برای آلومینیوم خاص بود، ۱۷ بازیکن جدا و بودجه تعدیل شد.

وی ادامه داد: امسال قوانین باعث شد بازیکنان بزرگسال کمتر شود و باعث شد با محدودیت نقل‌وانتقالاتی روبرو شویم. باید با همین نفرات به بهترین شکل پیش برویم، از میدان دادن به جوانان ضرر نمی‌کنید. نیم‌فصل نمی‌شود بازیکن خوبی گرفت مگر استثنا باشد و بازیکن براساس مشکلات با تیم خود جدا شود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم خاطرنشان کرد: تنها کشوری که هوادار محروم می‌شود ایران است فوتبال برای هوادار است تا به استادیوم شور و حال خوبی بدهند. ورزشگاه نقش‌جهان جو خوبی دارد ما هم دوست داشتیم مقابل هواداران سپاهان بازی کنیم تا هواداران از بازی لذت ببرند.

حسینی در پایان گفت: سعی می‌کنیم کارمان را درست انجام دهیم و بدون ورود به حاشیه همه جا به فکر فوتبال خوب باشیم. خوشحالم که در آلومینیوم و تیم‌های دیگر که بودم قدر باشگاه را دانستم و باتمام وجود آنجا بودم، وظیفه مربی تعهد به باشگاه‌اش است تا بهترین عملکرد را به‌جا بگذارد. هرچند در اصفهان قدر من دانسته نشد.

کد خبر 714109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.