مسئولان خراسان شمالی موانع حضور سرمایه‌گذاران را رفع کنند

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی باعث رونق اقتصاد می‌شود، گفت: مسئولان موانع حضور سزمایه گذاران در استان را رفع کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _شنبه دوم آذر _ در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی اظهار کرد: وقتی پروژه‌ای در حوزه تولید و رشد استان تعریف و اجرا می‌شود، همه دستگاه‌ها مکلفند با ارائه راهکارهای قانونی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران استان تلاش کنند.

وی افزود: رفع مشکلات و موانع تولید و سرمایه گذاران مهمترین هدف و ماهیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: حضور و فعالیت هر سرمایه گذار به اشتغالزایی، درآمدزایی، کمک به رفاه شهروندان و در مجموع رونق اقتصادی استان منجر می‌شود لذا معطل و درگیر کردن سرمایه گذاران با قوانین دست و پا گیر درست نیست.

در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی استان شامل درخواست امهال بدهی‌های سررسید شده اعتبار اسنادی یکی از شرکت‌ها با تعدادی از بانک‌ها، مشکل جانشینی بانک و بدهی یک واحد تولیدی و راه دسترسی و اصلاح نقشه، مشکل بدهی برق یکی از شرکت‌ها با شرکت برق، امهال بدهی تسهیلات با پرداخت ۲۰ درصد از بدهی واحدهای بخش کشاورزی شهرستان بجنورد بررسی شد.

کد خبر 714103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.